Hva slags pålegg er deres barns favoritt

M3rl0t

Elsker forumet
...på skiva?? Og hvor gamle er de?

banos og ovnsbakt leverpostei -han er 14mnd!

prim og syltetøy på samme brødskiva, ellers går det mye i leverpostei og syltagurk. Hun er 2 år

begge er veldig glad i makrell i tomat :) De er 3 år og 19 mnd.

Prim, Prim og prim ;)
Men spiser så og si alt anna pålegg og, men favoritten er prim...
snart 2år

Han er 17 mnd, og hans store favoritt er vossafår :P men helst uten skive da.. 

Men spiser som bare det når han får makrell i tomat på skiva :P Raringen..

Leverpostei
Smøreost med skinke

Skal ikke kuppe tråden din, men flere tips til smørepålegg...som IKKE kan dras av brødskiva???

Han er 18 mnd :)

akurat nå og 2-3 uker framover er måse-egg favoritten..kokt eller stekt på skiva.

jentene er 5.5, 6, 8.5, 10 0g 15.5

Jegogde2guttamine skrev:
Leverpostei
Smøreost med skinke

Skal ikke kuppe tråden din, men flere tips til smørepålegg...som IKKE kan dras av brødskiva???

Han er 18 mnd :)

Var dette jeg hovedsaklig lurte på jeg og.. Min er 15 mnd, og her funker det kun med doble skiver med smørepålegg i mellom, ellers blir det bare klin..

Han spiser egentlig alt mulig av pålegg! Men nå for tiden så går det mykje i kaviar, makrell i tomat og brunost. Han er 4,5 år.

Her går det også kun i doble skiver med smørepålegg :P

De liker smøreost, kaviar, leverpostei, makrell på tube, og på fredager så hender det seg de får prim eller syltetøy:P

Hun er 4 år og elsker gulost som mammaen sin hihi

skinkeost og kokt egg er favorittene. ellers spiser hun hvitost og leverpostei og.

guttungen elsker makrell i tomat med sylteagurk han er nå 6år ,men har hatt dette som favoritpåleg siden han var 6mnd
jentungen elsker leverpostei med røbeter på ho er nå 4år og har likt dette siden ho va rundt 12mnd

Leverpostei, baconost, servelat, syltetøy og hardkokt egg.
Han er 2 år og 5 mnd.

Akkurat nå er det brunost som gjelder, men er generelt glad i kaviar og makrell i tomat. Han blir snart 3 år.

Her har leverpostei eller prim vært store favoritter. Ellers er hun altetende av pålegg i grunnen, men makrell i tomat og ost er også ting som går fort ned.

Back
Topp