Snart4kids
Gift med forumet
stil? har dere i hjemmet deres?
helt nymotens eller 50 50??
[:D]
Ja det undres jeg på ikveld.Hva slags hjem har dere??
----------------------------------------------------------------------------
Tok en test på stil i hjemmet og hva den sier om meg.
http://test.no.msn.com/style/hjemmetditt/Test.aspx
Dette sa den :
Du har gjerne huset fullt av brukte og restaurerte møbler - eller nye møbler som er ferdig slitt, minner, tekstiler, stearinlys og nips. Hjemmet ditt har sjel, og du virkelig koser deg når du er hjemme. Du kan være sentimental og nostalgisk, og familien din og vennene dine er viktige for deg. Du liker ærlighet og dype samtaler, og overfladiske folk har du lite til overs for. Du er et følelsesmenneske på godt og vondt, og du liker å drømme deg bort.
OG JA DET STEMMER HELT[:D]
Sofaen vår kjøpte vi på loppis, har flere møbler som vi har fått av folk vi kjenner.
Kaller det møbler med sjel.
Nyoppusset bad som var sov før og helt ny gang.
Kjøkkenet er 50/60 talls ( det skal få et malingstrøk)
Har noe nytt også.I pynte ting er det alt fra gammel radio fra 1957 til nye ting fra jusk og nille liksom!
Vi skal bygge nytt rom til minsten så det blir helt nytt.
Det passer meg og sambo veldig godt!Det passer til hvem vi er.
Tror ikke jeg kunne trives i et hjem som er helt nyoppusset med alt nytt, (ihvertfall ikke med en gang)
Noen sett serien Dharma og Greg??Vel vi har nesten slik sofa og litt som som de.[:D]
Men å med litt oppusset..
Ble noen "smartere av det" hehehe
helt nymotens eller 50 50??
[:D]
Ja det undres jeg på ikveld.Hva slags hjem har dere??
----------------------------------------------------------------------------
Tok en test på stil i hjemmet og hva den sier om meg.
http://test.no.msn.com/style/hjemmetditt/Test.aspx
Dette sa den :
Du har gjerne huset fullt av brukte og restaurerte møbler - eller nye møbler som er ferdig slitt, minner, tekstiler, stearinlys og nips. Hjemmet ditt har sjel, og du virkelig koser deg når du er hjemme. Du kan være sentimental og nostalgisk, og familien din og vennene dine er viktige for deg. Du liker ærlighet og dype samtaler, og overfladiske folk har du lite til overs for. Du er et følelsesmenneske på godt og vondt, og du liker å drømme deg bort.
OG JA DET STEMMER HELT[:D]
Sofaen vår kjøpte vi på loppis, har flere møbler som vi har fått av folk vi kjenner.
Kaller det møbler med sjel.
Nyoppusset bad som var sov før og helt ny gang.
Kjøkkenet er 50/60 talls ( det skal få et malingstrøk)
Har noe nytt også.I pynte ting er det alt fra gammel radio fra 1957 til nye ting fra jusk og nille liksom!
Vi skal bygge nytt rom til minsten så det blir helt nytt.
Det passer meg og sambo veldig godt!Det passer til hvem vi er.
Tror ikke jeg kunne trives i et hjem som er helt nyoppusset med alt nytt, (ihvertfall ikke med en gang)
Noen sett serien Dharma og Greg??Vel vi har nesten slik sofa og litt som som de.[:D]
Men å med litt oppusset..
Ble noen "smartere av det" hehehe