Hva slags oppbevaring har dere til dvd'ene?

I bokhylla så de ikke skal ta opp "visuell plass". leste det utrykket for en stund tilbake og må bare bruke det når jeg kan hihi!

vi har alle dvd og cd i en sjenk[:)]Liker at dem ikke er synelig[:)]

Vi har Benno fra IKEA. Er ikke så glad i å vise det frem, men disse er forholdsvis godt "gjemt" hos oss, og alle som kommer hit synes de står greit der.. (Men dette er ikke halvparten av DVD'ne en gang, de fleste er oppe på kontoret.  

ORIGINAL: Dunn

Vi har Benno fra IKEA. Er ikke så glad i å vise det frem, men disse er forholdsvis godt "gjemt" hos oss, og alle som kommer hit synes de står greit der.. (Men dette er ikke halvparten av DVD'ne en gang, de fleste er oppe på kontoret. 

Dunn! Jeg har sett bennohyllene i mange varianter, men din er helt klart den aller fineste måten jeg har sett de satt sammen. Så enkelt, og så pent[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lillegumpen

ORIGINAL: Dunn

Dunn! Jeg har sett bennohyllene i mange varianter, men din er helt klart den aller fineste måten jeg har sett de satt sammen. Så enkelt, og så pent[:D][:D][:D]

Jeg synes de er feil farge, men vi hadde to og sambo synes vi skulle beholde de..

Takk skal du ha!!  

de 5-6 dvd'ene vi har er inne i skapet i tv benken.. syns det er sååå styggt å ha di til utstilling.. og skjønner enda ikkje hva folk skal med en hel videobutikk hjemme[8|]

Hehe, de ligger godt ute av syne nedi to svære skuffer i bunnen av vitrineskapet[8D][:D]
-Eller forresten, har en pilates dvd som ligger fremme og skriker at den skal settes på og følges[8D][8D]

ORIGINAL: summerbaby

vi har alle dvd og cd i en sjenk[:)]Liker at dem ikke er synelig[:)]

Samme her!

har benno dvd hyller...mørke brune

Back
Topp