Hva slags musikk liker vi septemberdamene ?

kosemor

Glad i forumet
Selv hører jeg på det meste..

Men lik godt norsk musikk som sviger skikkelig og som får meg i godt humør/ festhumør.. Songs danseorkester, DDE, Anne nørsti, vassengutane, staut, hellbelis og flere..

Men orker ikke hardrock blir bare sliten i hodet av det

Liker myye div :) pearl jam og eddie vedder har fulgt mg fra ten ('95). Eeeeelsker stemmen, tekstene og ... musikken!! Anbefales :)) ellers hører jg på noe pop, noe hiphop, klassisk, noe norsk og min lille som har sunget på jesus christ superstar i heeeeeeele sommer <3 hehehe :) det er alltid musikk og synging her i huset! - selv om ingen bør mld sg på idol ;)

Er veldig radio menneske :)
Altså jeg liker nesten alt, men er ikke veldig glad i rap :P
Itillegg har jeg alltid hatt en liten crush på rocken :)

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Metallica er hjerte mitt <3 Ellers rock som regel :) Men høre og på topplistene på spotify ^_^

Holder meg helst til 80 og 90-tallsmusikk... :) Ingen spesielle favorittartister, men favorittsangen er "Still got the blues" (så betydningsfull at den er tatovert rundt håndleddet) :)

Hører på det meste, og det er avhengig av humøret mitt :P

Tror jeg er ganske "altetende" når det kommer til musikk :) Men det går for det meste i 80's og 90's :) Elsker de gode gamle hitene :)

Rock. Metallica, Foo Fighters, Pearl Jam, System of a Down, Chris Cornell, Three Doors Down etc. Helst hardrock og grunge, ikke black metal, må være melodi på det. Liker gammel musikk også, 80- og 90-talls musikk.

Liker også klassisk, og kan like enkeltlåter av pop og country. Ikke rap, hip hop, r'n'b, elektronika, danseband etc.

• Liker
Reactions: ed
Back
Topp