Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Men lik godt norsk musikk som sviger skikkelig og som får meg i godt humør/ festhumør.. Songs danseorkester, DDE, Anne nørsti, vassengutane, staut, hellbelis og flere..
Men orker ikke hardrock blir bare sliten i hodet av det
Liker myye div pearl jam og eddie vedder har fulgt mg fra ten ('95). Eeeeelsker stemmen, tekstene og ... musikken!! Anbefales ) ellers hører jg på noe pop, noe hiphop, klassisk, noe norsk og min lille som har sunget på jesus christ superstar i heeeeeeele sommer <3 hehehe det er alltid musikk og synging her i huset! - selv om ingen bør mld sg på idol
Holder meg helst til 80 og 90-tallsmusikk... Ingen spesielle favorittartister, men favorittsangen er "Still got the blues" (så betydningsfull at den er tatovert rundt håndleddet)
Rock. Metallica, Foo Fighters, Pearl Jam, System of a Down, Chris Cornell, Three Doors Down etc. Helst hardrock og grunge, ikke black metal, må være melodi på det. Liker gammel musikk også, 80- og 90-talls musikk.
Liker også klassisk, og kan like enkeltlåter av pop og country. Ikke rap, hip hop, r'n'b, elektronika, danseband etc.