Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er og var, veldig altetende når det gjelder musikk!
Men favoritten var klart Backstreet Boys!! Likte også Aaron Carter, Spice Girls, Westlife, osv.
Så jeg kan uten problem forstå hvorfor jentene er så hysteriske ift Justin Bieber. Jeg hadde plakater med BSB fra vegg til tak og ville ofret en arm for å få truffet Nick![]()
Åh, heldiggris!!Jeg vant billetter til bsb konserten i 2009![]()
Og jeg ble ikke mindre forelsket i Nick da
![]()
Hmm jeg var på Backstreet boys- konsert da jeg var 12 år (Nick og Howie var mine favoritter!), og mener Spice Girls herjet på listene den gang også...
Da jeg var 14 tror jeg det var litt forskjellig jeg hørte på- gikk mye i hip hop og R&B dengang; Blackstreet, Tupac og P.Diddy, En Vogue, Destinys child osv.
Men sånn bieber-crush som herjer nå tror jeg hadde på Jonathan Taylor Thomas i "Ti tommeltotter" om noen av dere husker den serien? Med Tim Allen som er TV- snekker, gift og tre sønner. En av sønnene var JTT og han var bare såååå søt! (og når jeg tenker over det nå- samme søte ansikt som Bieber har; for ingen voksen person kan vel påstå at Bieber er kjekk???)
Kan si meg enig i det meste her!Hmm jeg var på Backstreet boys- konsert da jeg var 12 år (Nick og Howie var mine favoritter!), og mener Spice Girls herjet på listene den gang også...
Da jeg var 14 tror jeg det var litt forskjellig jeg hørte på- gikk mye i hip hop og R&B dengang; Blackstreet, Tupac og P.Diddy, En Vogue, Destinys child osv.
Men sånn bieber-crush som herjer nå tror jeg hadde på Jonathan Taylor Thomas i "Ti tommeltotter" om noen av dere husker den serien? Med Tim Allen som er TV- snekker, gift og tre sønner. En av sønnene var JTT og han var bare såååå søt! (og når jeg tenker over det nå- samme søte ansikt som Bieber har; for ingen voksen person kan vel påstå at Bieber er kjekk???)
Her gikk det også i BSB, men Brian var den store favoritten min!!! Ellers så gikk det i NSYNC, westlife, 98 degrees, ja stort sett hele boybandlista... Men BSB var ubestridelig best!!!Kan forsatt alle tekstene fra de 3 første albumene deres utenatt!
![]()
Nei, når album 4 kom ut så var nok jeg litt over den værste boybandfasen, så der kan jeg heller lite!Jeg sleit også veldig på konserten i 09 med de nye sangene.. De kunne jeg ikke gitt.. Hehe..