Hva slags merker?

fruluna

Forumet er livet
Hva slags merker bruker dere og anbefaler i baby-produkter?
Oljer, såpe, krem, salver og sånne ting?
 
Hei!

Vi har kjøpt en stellekrem på Helios som er i den serien som begynner på W... Litt glemsk for tiden; Waldewa? Weldewa? Et eller annet sånn? Den er vi kjempefornøyd med! Man ser resultater allerede ved neste skift hvis det er sår hud i bleieområdet:) Og så bruker vi Cosmicas produkter til bading og hårvask, de er fine og drøye i bruk. Natusan har en "badeolje" som heter Goodnight (lilla flaske, fås overalt), den lukter godt og gir babyen myk og fin hud:)

Lykke til med de siste ukene før du er mamma!! :)
 
Babyline
 
Cosmica. Har brukt natusan på de andre to, men den har fått så mye "pepper" i det siste for at den er så parfymert m.m., så vi dropper den nå.
 
babyline[:)]
 
ORIGINAL: Tammis

Vi bruker Aponti sin stellekrem og Natusan i badevannet samt natusan babyolje med alovera.
Vi smører henne i ansiktet med a-creme når vi er inne og med kuldekram når vi er ute!


Har du prøvd den kuldekremen selv Tammis? En av barna i barnehagen der jeg en gang jobbet hadde en kuldekrem (husker selvfølgelig ikke hva den heter nå) den hadde HELT motsatt effekt.. Ble tipsa av en annen mamma at vi skulle prøve den selv å gå ut.. Det tok ikke lange tida før samtlige av oss voksne var inne å prøvde å få det klisset av ansiktet.. Har aldri hatt så vondt før! Råder deg til å prøve, det er ikke alle som er slik, men det er best å forsikre seg! Vi smurte forresten aldri noen av ungene i ansiktet igjen..
 
Har brukt litt av hvert, har fått så mange små "prøvepakker", Babyline, natusan, sebamed (?), men den jeg er mest fornøyd med er Weleda. [:)]Fås i helsekostbutikker. Han har ikkje vært sår i stumpen etter jeg begynte med den[:D] Tror ikkje det er lurt å bruke våtservietter iallefall! Brukte det når mi var "på tur" i begynnelsen, men da blei han sår nesten med en gang[:@]
 
Vi bruker babyline til vask, A-creme når lotion trengs og coop våtservietter(de eneste hun ikke blir sår av) har vi i stelleveska[;)]
 
Back
Topp