Hva slags mat liker dere best?

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Altså om dere må velge indisk, mexicansk, asiatisk etc...?
Her er det nok asiatisk mat (inkl. også sushi for min del) som stikker av med seieren...Har mange ganger sagt til samboer at jeg må være født i feil verdensdel:P Er forøvrig også veldig glad i norsk tradisjonskost da...;)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Må vel si meksikansk....og italiensk:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

ikke glad i norsk tradisjonskost :p men elsker asiatisk og mexikansk :)

Tja si det.
Er veldig glad i indisk.
Ellers liker jeg det meste tror jeg ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Asiatisk, indisk, fransk og italiensk :) klarer ikke bestemme meg for en av de, kommer litt ann på dagen og humøret hva jeg syns er aller best :)

Er ikke veldig glad i typisk norsk husmannskost, skjelden vi har mat med kokte poteter, er så mange gode måter å tilberede poteter på, så ser ikke helt poenget i å spise noe så kjedelig som kokte poteter veldig ofte.

asiatisk syns jeg er veldig godt, men liker norsk tradisjons mat oxo ,er forresten gla i det meste av mat :)

Er glad i det aller meste:p italiensk som i pasta og pizza er en klar favoritt, men er også glad i kinesisk, thai osv:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ikke noe spesielt glad i hverken asiatisk (utenom vårruller), indisk eller mexicansk, mest glad i rent kjøtt/fugl/fisk med grønnsaker og god saus til, ikke sånn typisk norsk husmannskost kanskje, men nærmest det hvertfall.

Back
Topp