Hva slags møbler har dere i stua?? ( farge)

LykkeligTrollmor

Elsker forumet
Ja, får jo inntrykk av at de fleste har hvitt nå for tiden ! ;) Så litt nysgjerrig! [:)]

( første gang jeg lager sånn her.. så spent på om jeg fikk det til da... )

ble bra den avstemningen der [;)] Liker når det er flere valg..

Jeg driver å bytter ut alt det brune til hvitt [:D]

mørkt....

Alt er mørkt !!
Så vis vi får solgt hus og kjøpt et annet skal jeg ha Mere lyse møbler. Finnes jo noe av det mørke jeg ikke kan bytte ut for fikk det til bryllupet og det er ganske dyre møbler. Men ellers skal jeg har mye hvitt !!

Her er det mørkt..
Grå sofa, svarte møbler og brunt gulvteppe..

Så har jeg mer farger på pynten..
Men skal flytte snart og da vil jeg ha det litt lysere tror jeg.. Er lei de mørke møblene mine.. Også syns støvet sååå altfor godt på de.. hehe

har tv benk, kommode og stuebord i eik.
et lite bombay bord og bombay vitrine, mørkt.
en hvit kommode med tråkurver i til leker..

såee, blanding kanskje[:)]

soffan vår er mørk beige og har to hvite ektorp lenestoler med puff til fra ikea...[:)]

her går alt i svart

holder på å oppgradere nå... svart skinn sofa, svart stuebord med stålbein, svart tvreol med stål detaljer.. pynter opp med farger..

og har en antikk kommode som er mørk, og en apotekar disk som jeg har malt hvit.. så har en blanding, men går mest i mørkt..[:)]

Har eik i den ene enden, og hvitt i den andre enden.

Stua er liksom ot ulike "deler", så det ser ikke rart ut.

Hahah ingen av møblene mine har samme farge :P Er bare sånne jeg låner av familie O.L til jeg gidder å ta meg råd til å kjøpe egne :P

For øyeblikket har jeg:
1 grønn godstol
1 blå og slitt "skinn" benk
En tvbenk i furu(?)
En svart hylle med korger i
En brun skjenk
og Et mørkt beiset stuebord
[:D]

Ingenting passer sammen, og det er ufattelig stygt [:D]

blanding av mørkt og hvitt.

Mørkt.. svart stuebord, tvbord og reol, brunt teppe og sanfarget sofa med brune puter.

Her er det desverre blanding....

Sort skinnsofa og sort piano
Kirsebærfarget spisestuebord + stoler
Hvit sjenk og sofabord
osv osv osv....

Ingenting passer sammen!

Men når vi flytter nå etterhvert, så blir det mest hvitt og grått!

Hadde mørkt! Bombay-møbler..

Sååå glad for at jeg nå har hvite møbler[:D] Hvite møbler og grå sofa[:)]

Mørkt!
Mørkebrune skinnmøbler, mørkt beiset bord og dvdskap.
Hvitt vitrineskap og et mellombrunt hjørneskap i den andre delen av stua. Har veldig lyst til å male det hvitt, men gidder ikke [8D]

Svartbrunt vitrineskap, tv-benk, stuebord og vegghyller. Svart skinnsofa, mørkebrun skinnstol (gammel) og en grønn stol i speilfløyel (gammel). Har også trehvitt spisebord og en bokhylle, men disse skal males hvite[:)]

ORIGINAL: Sha

blanding av mørkt og hvitt.

Svart, mørkbrunt, hvitt og.. furu? Helt grusomt! Alt skal byttes ut..

Svarte mørkt. Har brunbeiset bord, tv reol og kommode i stua. Men i spisestua er alt hvitt.
Disse to stuene er delt med en halv vegg. [;)]

LIker å blande litt jeg da. Har svart skinnsofa, mens sofabord, hjørneskap, vitrineskap og hyller er hvite. Spisestuebordet er mørkt brunt med hvite stoler til. Liker å ha litt min egen stil, og ikke alt hvitt, syns det kan føles for sterilt.

Back
Topp