Hva slags "lyster" har dere?

ebeth83

Gift med forumet
Altså, -misforstå meg rett, men mente hva har dere lyst på å spise liksom..? [;)]
Noen rare lyster, -hva er det rareste du har hatt lyst til å putte i munnen?! [:D]

Gikk på jobb på søndag og da fikk jeg skikkelig lyst til å slikke på grunnmuren på bygningen, -lyst til å ta en bit liksom..! [&:][8|][8D]
(Gjorde ikke det da, for den som skulle lure -men var næææære unna! [:D])

Hahaha, beste jeg har hørt på lenge

"Måååå ha grunnmuuur... Bryr meg ikke om at alle kikker... Mååå slikkeee...."

Har egentlig ikke fått noen rare lyster enda jeg..[8|] Forrige gang kunne jeg ikke gå en dag uten frukt og youghurt...

ORIGINAL: Gæmmis

Hahaha, beste jeg har hørt på lenge

"Måååå ha grunnmuuur... Bryr meg ikke om at alle kikker... Mååå slikkeee...."

Ja, det var helt virkelig for meg det der altså, -hvorfor får man ikke kjøpt det i små posjoner/beger på butikken liksom?! [8D]
Hadde aldri noe spesielt (bortsett fra vannmelon) med forrigemann som jeg MÅTTE ha, men nå er jeg nesten helt besatt til tider... [&:][X(]

Jeg har ikke noe annet enn at jeg MÅ ha noe godteri,helst sjokolade!!

ORIGINAL: Kidada

Bruchetta!! All day long!

Fin hakka tomater
olivenolje
havsalt
pepper
rød løk
Balsamico
Basilikum
(blanda i en bolle, 7 min i ovnen)

Og så klasker jeg det på hvitløksbrød eller vanlig brødskiver pensla med olje, 3-4 min i ovnen!

Måtte jo seff få dilla på noe som var stress å mekke!!!

[:D] Hørtes knallgodt ut hverfall..! *sikle*

Har ingenting spesielt jeg må ha jeg.
Mer i den durn at jeg pluttselig må ha det og det..
Som her en dag måtte jeg ha thai ris med mango i..
En annen dag (egentlig ganske ofte) sjokolade som først er lagt i frysern..

ORIGINAL: Kidada

Bruchetta!! All day long!

Fin hakka tomater
olivenolje
havsalt
pepper
rød løk
Balsamico
Basilikum
(blanda i en bolle, 7 min i ovnen)

Og så klasker jeg det på hvitløksbrød eller vanlig brødskiver pensla med olje, 3-4 min i ovnen!

Måtte jo seff få dilla på noe som var stress å mekke!!!

Åjaaa, det er digg! Det vil jeg ha i morgen!

Jeg får bare sånn " Å NÅ MÅ JEG HA ... " så klarer jeg ikke tenke på noe annet til jeg har spist det... Så er det greit igjen ! Og noe annet neste gang..
I dag ble det plutselig noe jeg ikke har spist siden vi lagde det på skolen i 2. klasse ( barneskole ) hermetiske pærer, smelter kokesjokolade og heller på pærene så det stivner, og litt krem til ! Så nå klarer jeg ikke la være tenke på de teite pærene, må spise det i morgen. [&o]

jeg MÅ ha frukt hver dag, beg med vannmelon, nå er det druer.
og sjokkolade må jeg ha hver dag[&:]

ellers får jeg og sånn NÅ MÅ JEG HA: og det har vert mye forskjellig, bulljong, is, snop, pizza osv osv. stakker sambo er blitt sendt ut en del ganger på kvelden for og kjøpe noe [8D]

NAM nå skal jeg ENDELIG spise de pærene [8D]

Har en boks med søppeldynga-drops jeg kjøpte på taxfreen.. MÅ ha en rett etter mat og hele kveldene.. NAM!

jeg hadde en periode med villabrus og dundersalt. og fiskegrateng med poteter og smelta smør!  det er nå gått over i cola og hockeypulver. og så må jeg ha minst 1 Lion-sjokolade per dag. og så potetstappe - mmmm.

jo, og før kvalmeperioden min så var jeg desperat etter lakris-is. sendte sambo etter isbilen, men de hadde ikke noe igjen. vurderte å kjøre til sverige for å få tak i det... helt despo. var overbevist om at det var det beste i hele verden. og jeg har faktisk aldri i mitt liv smakt det.. :P

hehe, har ikke fått noen slike lyster ennda, men sist jeg var gravid så hadde jeg lyst på Jif kjøkken, klor og bensin [&:]

Jeg har mest lyst til å spise søte ting, snop og drikke chailatte med soya.
Det er helt rart for sist gang var det ikke sånn i det hele tatt... Jaja, skal jo være anderledes når man går med jente.

SJOKOLADE - å deilig sjokolade!!! * mmmmm *

får litt panikk av og til for at jeg spiser det hver dag, men godt å høre at det også er andre her inne som er på den "søte" siden når det gjelder lyster [:)]

ORIGINAL: maiie

pusse tenner....:)

hahaa! selv om det ender med brekninger.. mmm tannkrem:) pusse eeen gang til..:)

heldigen - heller pusse tenner enn sjokolade....

Back
Topp