Hva slags lynne har deres barn?

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Jeg ble inspirert av dagens notis fra min side her inne:-)

Anette vil jeg si har ett rolig og harmonisk lynne, virker veldig glad og fornøyd, men hun er også ganske bestemt. Hun sier klart i fra hvis det ikke passer henne, men likevel vil jeg si hun er tålmodig:-)

Ellers er hun veldig fysisk aktiv og nysgjerrig, hode står ikke stille hehe:-)

Har to blide gutter,full fart og på minste så går det i 100,han er en oppdager men han er så snill og kosete og.Har få dårlige dager. begge er meget bestemte herremenn..

Rolig og harmonisk er lillejenta. Men,også veldig nysgjerrig. Vil ikke ligge,men stå eller sitte på fanget.. Elsker å se på storebror og ler av han hele tiden. Sier også ifra hvis hun ikke liker noe.
Storebror var veldig tidlig på`n med alt. Han var så mye større.. Rart.. Han er en meget bestemt gutt,temperament til de tusener.Meget aktiv. :)

Utålmodig men samtidig rolig og bedagelig. Hun har aldri vært en kosebaby som ligger på fanget vårt og koser seg. Hun skal frem i verden og visst noe er i veien så blir hun rasende :-) Hun åler seg fremover, skal opp å stå, kommer seg ut av vippestolen (vi passer på) og nekter å ligge bakoverlent, kaver seg opp i sittende stilling fra vippestolen noe som resulterer i at hun bikker fremover fordi hun ikke har nok balanse. Hun er selvfølgelig festet med sele. Visst hun ikke roer ned så flytter hun vel på hybel når hun er 8..hehe..men hun kan samtidig kose seg på matta si med lekene sine og elsker å se mikke mus og bikuben på disney junior. Når det starter så kaster hun alt og smiler og ler mot tven. Hun er veldig lett å få til å smile og le og følger interessert med på alt vi gjør. Men noen baby baby som jeg trodde vi skulle få - det har vi aldri hatt.

Hermine er blid og fornøyd, men samtidig veldig sosial/kontaktsøkende, utålmodig og bestemt, gir KLAR beskjed når hun kjeder seg eller er lei! Hun er veldig nysgjerrig, vil opp og fram i verden. Hun har humor og elsker å herje, borte-tittitt leken er veeeldig morsom! :) :rolleyes:

Jenny er utrolig blid og fornøyd, men det skal ikke nødvendigvis så mye til for å vippe henne av pinnen, og da blir hun raaaaasende! Da er det liksom gjort.. Hun også elsker å bli herja med, og vil ikke ligge slik at hun ikke får med seg alt (amming har derfor blitt en utfordring. .) ;)

Vi har en liten kar som er veldig blid, men som også kan bli grådig fornærmet (om matfater flytter seg litt når det er på tide med mat, for eksempel). Han er veldig glad i å hoppe og sprette på fanget vårt, ler lett og er stort sett fornøyd.
Han er veldig sprellete, utålmodig fysisk sett (vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det...)
Og å har han blitt en skikkelig kosegutt! Graver ansiktet ned i halsgropen vår for å kose :D

Daniel er en tenker. Han studerer alt og alle hele dagen. Og på kvelden kommer bablingen frem og han skal gi sin mening om alt og alle han har studert igjennom dagen. Tror han blir lik meg der. :) Ellers er han også veldig travel med å vokse opp.. vil opp og frem så fort som mulig!

Her har vi en litt makelig anlagt liten kar. Veldig rolig i gemyttet, blid og glad fra morgen til kveld. :) De dagene han er sur vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, for det skjer så sjeldent at jeg ikke har noen erfaring med det :p:D
Jeg er overbevist om at han har humor på høyt nivå :p Jeg flirer høyt noen ganger når han gjør seg til, og da blir han oppildnet av latteren min :D
Han er litt skeptisk til fremmede, men samtidig veldig glad i oppmerksomhet, og toppen av lykke er å bli båret rundt på armen til pappa med hodet hvilende mot brystet hans. Da blir han helt rolig og salig :) En liten mammadalt er han i alle fall. :D
Det vil ikke forundre meg veldig om han blir en liten grubler med tiden, men som antagelig driver med litt spillopper i det skjulte ;):P:D

Emmeth er blid og rolig dagen lang;) Veldig fornøyd, nesten så jeg tror han er litt lat:D Sier ifra om han er misfornøyd, men ikke ofte det skjer:) Mathea var og er fortsatt likedan:) Ei stor solstråle og bare blid<3 Neline er proppel, full fart dagen lang, men stort sett glad og blid, bare veldig høylytt:D<3

Arian er stort sett en rolig og tålmodig kar. Men han liker å være der det skjer. Å ligge i vogna er kjedelig, og likeså bilstolen og bæreselen - han kan å si høylytt i fra når det er noe han ikke vil. Han vil helst være på fanget eller på armen. Masse kosetid, men lite tid til å gjøre husarbeid... ;) Han er ellers sterk i kroppen og aktiv. Jeg ser for meg at han kan bli en atletisk type, som storebror.

Storebror er mild og blid, men samtidig aktiv og ubestemt, lett å distrahere. Blir han først sint, så kan han derimot reagere sterkt, og han reagerer gjerne på det han mener er urettferdig. Han er utrolig spretten og kjapp, og er god i friidrett. Ellers får han utløp for litt uro gjennom å spille trommer, hvilket han også mestrer veldig godt!

Back
Topp