Hva slags lim bruker dere?

FruAH

Glad i forumet
Litt inspirert av den andre tråden her.. Har bare brukt dobbeltsidig tape på rull og scotch den med "biter", og glue dots jeg [8|]

Kjøpte meg denne og en refill på gode minner i Tønsberg til en saftig pris, men fantastisk! (Ser papirloftet selger til 65 kr, og 39 for refillen)

Klikka meg inn på ebay og fant 12-pack med refill til $29,95 ( ca 174kr) + frakt. jeg fikk bestille to også skrev hun under $30 på pakka [;)] Frakten kom på $37,15 Tilsammen $97,05 ca. Kom frem til at jeg betalte 25 kr pr refill og det er 14 kr billigere enn her.

Håper 24 refiller holder en liten stund ihvertfall [:D]

Men hva slags lim bruker dere?

Bruker mest flytende lim. Varierer litt hvilke jeg bruker, etter hva jeg skal lime, men det går i Zip Dry og Glossy Accents.
Bruker litt gluedots og endel dobbeltsidig teip når jeg skal feste mønsterark på kartong.

Bruker mest den brede dobbeltsidige teipen fra Nille jeg[:D] Og 3d limputer.

ORIGINAL: veni_vidi_vici

Jeg bruker denne

også bruker jeg craft fra glue dots. Har også zip dry men den liker jeg ikke noe særlig.

Syntes den så dyr ut, men det er jo mye mer på rullen [:)]

Jeg bruker zip dry til ark, en annen flytende fra panduro til blomster.
Ellers er jeg glad i ulike str av gluedots.
Samt den limpenna til småe papirflater ol....

Kunne ikke klart meg uten noen av de jeg skrev over:)

Jeg bruker en gul rull med dobbeltsidig tape vi har på jobben som er veldig god. Hadde ikke klart meg uten den. Utenom det bruker jeg glue dots og 3D puter

Bruker alt fra zip dry, lim puter, dobbelsidig teip fra panduro, sånn rulle teip...

Back
Topp