Hva slags leker har dere i hagen??

LykkeligTrollmor

Elsker forumet
Sånne  "store" leker liksom ;)

Vi har nå huskestativ, trampoline ( stefaren min og sambo holder på å montere den nå), plast sklie, plast dumple. Sandkassa kommmer før sommeren..

Syns det er utrolig deilig å ha en hage som unga kan leke i.. vi har bare bodd her i noen mnd.. og der vi bodde før var det felles hage.. litt slitomt. så denne våren og sommeren skal NYTES!! =)

Vi har lekestue, huskestativ og trampoline [:)]
Pappa skal bygge sandkasse til snuppa [:D] også tenkte jeg å kjøpe en akeskli + litt annet [:)]

lekeapparater i hagen?? hva er det! hehe...

her er det nok fantasien som må prøves ut ja. skal vi ut og stimulere den motoriske utviklingen reiser vi til parken =)

men om dagen er det morsomt å gå opp og ned trappa, så underholdningen er liten :P hehe =)

har lekeplass på utsiden av blokka [:D]

så langt har vi bare en sånn liten plast sklie også et barnebasseng til sommeren, men har tenkt å invistere i huskestativ og sandkasse nå så fort det er mulighet for det :)

Hagen min er nærmest lekeplassen[8D] vi har hus ut mot lekeplassen i gata vi bor i..terassen står helt oppi gjerdet som går rundt[;)]så her kan ungene springe rett bort i sandkassa å vi kan sitte på terassen å følge med dem[:)]er ikke traffikert i det hele tatt...å husene ligger i en firkant så er veldig oversiktlig[;)]trives godt med det ja!

øøh hage? hva er det?

Back
Topp