Jeg har en veldig avslappet stil, mye i tights og kjoler/tunika, sjelden dongri egentlig
Glad i mørke farger, spes grønt
Glad i mørke farger, spes grønt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vel ikke noen bestemt stil, egentlig. Kler meg litt etter humøret og situasjonen.
Det går mye i bootcut jeans med undertrøye og strikkegenser/jakke over nå på vinteren. Mens på sommeren må jeg si jeg elsker litt mer romantisk bohemstilOg skal jeg på en av mine metal-konserter, så flesker jeg til med litt goth-stil med fotsid frakk, korsett, flagrende kjørt og hele pakka
![]()
Bruker du å dra på sweedenrock?![]()
Kjenner ikke til sweedenrock, må jeg tilstå. Men har funnet litt hist og her på metal-festivaler, og gikk bananas i Camden i London i fjorOg så har man Dresscode (tidl. Naughty Shadows) i Oslo
![]()
KultHar veldig lyst til å være med på rocken i år, men det kan bli vanskelig.
http://www.swedenrock.com/
Et vennepar av oss var der i fjor og inviterte oss med. Men siden jeg var gravid, ble det ikke noe av. Hadde billetter til Metallica i mai også, men mannen gikk alene med en kompis, for jeg hadde ikke rygg til å stå oppreist så lenge på betongdekke. Var litt plaget med isjas og vondt i korsryggen fra påske og ut tiden. Men vi fikk med oss Rammstein i februar daMinis første konsert i mammas mage
hihi Han ble antageligvis laget etter Opeth konserten i desember
hihi Håper det blir en liten musikkelsker av sønnen vår også!
Ikke mange som har foreldre som elsker metal og spiller i korps, tror jeg
![]()
Det blir nok en rockegutt vil jeg troSkjønner du ikke ville stå så lenge på betongdekka, ganske hardt for både føtter og rygg når man er gravid
Var på ACDC konsert når de var i Oslo, det var konge![]()