Hva slags klesstil har du?

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Jeg har en veldig avslappet stil, mye i tights og kjoler/tunika, sjelden dongri egentlig:-)
Glad i mørke farger, spes grønt:-)

Mye tights og tunikaer/kjoler her og. Glad i farger jeg..Spesielt lilla :)
Men,bruker en del sånne olabuksetights også,med vanlige gensere over :)

Veldig ubestemmelig stil tror jeg.
Bruker litt tights/ tightsbukser, smale dongeri og innimellom skjørt og strømpis.
Som regel har jeg på en singlet og en litt løs genser over, komfortabelt og ammevennlig :p
Er veldig glad i lilla!

Lilla er kjempefint, bruker en del lilla selv og burgunder:-)

dytter litt på denne:-)

Veldig laid back, jeg er en av de som ikke gidder å bruke så all verdens tid på pynte meg i hverdagen. Heller når jeg skal ut eller i spesielle anledninger. Veldig glad i blått. :)

Avslappet stil m tights, litt stramme topper og en løs genser over:)

er nok litt sånn slim jeans, singlett, cardigan, tubeskjerf og converse typ jente :)
laid back.. er og veldig glad i jogge bukser og fargerike t-skjorter
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har vel ikke noen bestemt stil, egentlig. Kler meg litt etter humøret og situasjonen.
Det går mye i bootcut jeans med undertrøye og strikkegenser/jakke over nå på vinteren. Mens på sommeren må jeg si jeg elsker litt mer romantisk bohemstil :) Og skal jeg på en av mine metal-konserter, så flesker jeg til med litt goth-stil med fotsid frakk, korsett, flagrende kjørt og hele pakka :D

Det blir mest dongeribukser og singlet med en behagelig genser eller cardigan til hverdags. Hjemme er det ofte johgebukse og singlet. Skal jeg ut og spise eller på fest så elsker jeg å pynte meg. Likte godt tights og tunika før, men ble så lei av at tightsen siger ned.

Nå som jeg går hjemme har jeg ikke noe stil føler jeg, hehe. Men når jeg jobber prøver jeg å ha finbukse og bluse/skjorte/fin topp osv. Går litt over i casual noen ganger, men prøver å pynte meg litt. Ellers i helgene liker jeg comfy klær :)

Ingen stil her hjemme heller.
I dag:
Swix-bukse, hvit ammesinglet og tynn geneser med blå og hvite striper over :p
I går gikk jeg i pysjbukse hele dagen.
NOEN fordeler må man ha når man er inne hele dagen 4. dagen på rad :p

Har vel ikke noen bestemt stil, egentlig. Kler meg litt etter humøret og situasjonen.
Det går mye i bootcut jeans med undertrøye og strikkegenser/jakke over nå på vinteren. Mens på sommeren må jeg si jeg elsker litt mer romantisk bohemstil :) Og skal jeg på en av mine metal-konserter, så flesker jeg til med litt goth-stil med fotsid frakk, korsett, flagrende kjørt og hele pakka :D

Bruker du å dra på sweedenrock? :_rr

Jeg er glad i hvitt :) og ELSKER den nye blå fargen som er så "inn" for tiden, har en kjempefin genser i mørk knall blå :)

eller så går jeg mye i grått :) og dongeri og tigths :)

Bruker du å dra på sweedenrock? :_rr

Kjenner ikke til sweedenrock, må jeg tilstå. Men har funnet litt hist og her på metal-festivaler, og gikk bananas i Camden i London i fjor :-P Og så har man Dresscode (tidl. Naughty Shadows) i Oslo :D

når jeg studerer er jeg veldig glad i å pynte meg litt til hverdags, men har egentlig glemt hva jeg brukte å ha på meg f.m. (før mammaklær) :p Mye tights og tunika, gjerne lyserosa og ting med småblomster på :rolleyes:
Nå går det mye i jeans, joggebukser, amme t-skjorter og cardigans. Og noe tights og tunikaer, men sliter med å finne tunikaer som er lette å åpne når jeg skal pumpe :p
...har for øvrig lovd mannen å aldri forlate huset i joggebukse, så er nøye på å skifte til jeans om jeg skal en snartur på butikken e.l. ;)

Kjenner ikke til sweedenrock, må jeg tilstå. Men har funnet litt hist og her på metal-festivaler, og gikk bananas i Camden i London i fjor :p Og så har man Dresscode (tidl. Naughty Shadows) i Oslo :D

Kult:-) Har veldig lyst til å være med på rocken i år, men det kan bli vanskelig.
http://www.swedenrock.com/

Kult:) Har veldig lyst til å være med på rocken i år, men det kan bli vanskelig.
http://www.swedenrock.com/

Et vennepar av oss var der i fjor og inviterte oss med. Men siden jeg var gravid, ble det ikke noe av. Hadde billetter til Metallica i mai også, men mannen gikk alene med en kompis, for jeg hadde ikke rygg til å stå oppreist så lenge på betongdekke. Var litt plaget med isjas og vondt i korsryggen fra påske og ut tiden. Men vi fikk med oss Rammstein i februar da :D Minis første konsert i mammas mage :p hihi Han ble antageligvis laget etter Opeth konserten i desember :p hihi Håper det blir en liten musikkelsker av sønnen vår også! :D Ikke mange som har foreldre som elsker metal og spiller i korps, tror jeg :p

Et vennepar av oss var der i fjor og inviterte oss med. Men siden jeg var gravid, ble det ikke noe av. Hadde billetter til Metallica i mai også, men mannen gikk alene med en kompis, for jeg hadde ikke rygg til å stå oppreist så lenge på betongdekke. Var litt plaget med isjas og vondt i korsryggen fra påske og ut tiden. Men vi fikk med oss Rammstein i februar da :D Minis første konsert i mammas mage :p hihi Han ble antageligvis laget etter Opeth konserten i desember :p hihi Håper det blir en liten musikkelsker av sønnen vår også! :D Ikke mange som har foreldre som elsker metal og spiller i korps, tror jeg :p

Det blir nok en rockegutt vil jeg tro:-) Skjønner du ikke ville stå så lenge på betongdekka, ganske hardt for både føtter og rygg når man er gravid:-)
Var på ACDC konsert når de var i Oslo, det var konge:-)

Det blir nok en rockegutt vil jeg tro:) Skjønner du ikke ville stå så lenge på betongdekka, ganske hardt for både føtter og rygg når man er gravid:)
Var på ACDC konsert når de var i Oslo, det var konge:)

BA/BY
For Those About To Walk :p
For Those About To Walk.jpg

Back
Topp