Hva slags julekalender?

Homers wife

Flørter med forumet
Jeg har lyst på freia sjokoladekalender. Finnes det? Synes liksom ikke sjokoladen i de billig-sjokoladekalenderne er noe god.. Elsker freias sjokolade..[:)]
 
Nei det finnes ikke for jeg vil og ha det [:D]
Men smartis og kinder sine er kjempe gode men er mye dyrere. Smartis koster 100 og kinder koster 180 men vært pengene.
 
Vi har laget ting-kalender til hverandre.. [:D] Sikkert noe godt oppi der også[:D]
 
Noen barnehage-barn hadde test av kalendere... [:D] det var faktisk haribo som vant! Seigt og godt... Men vet ikke hvem som selger denne. Tror ikke freia har, men du kan jo lage deg en selv? Eller spiser du dem opp før du får laget dem i pakker da? [8D]
 
jeg ska ha haribo sin kallender[:D] ekke så glad i sjokolade......
 
Hvor selger de den??? Mega? Rema? Rimi?????! [8D] jeg vil også ha.....
 
så den i katalogen til europris jeg[8D]
 
Takk takk, da må jeg nok der en tur! [:)]
 
De har den mangen plasser men europris er billigest [:D]
 
180 kr e jo ikkje det verste, e litt over 7,5 kr dagen, og det burde vi kunne unne oss [:D]

sååå glad i den kindersjokoladen
 
Jeg kjøpte Donald blad til mannen min i dag, der var det med julekalender. Eneste som skal i hus her i år, siden jeg er så forbanna kvalm! Orker ikke å se at andre spiser sjokolade, da spyr jeg garantert! Å så hyggelig å bo sammen med meg nå...[:D]
 
Har sendt mail til freia. Håper de svarer. De mååå jo satse på noe slikt. Hvem ville vel ikke kjøpe freiakalender? Men det høres fristende ut med de andre kalenderne dere nevner. Kanskje jeg må heller få meg slike. Er litt lei smarties, så det må bli kinder. Hvor kjøper man den?

Smil [:)]
 
jeg savner Freia-kalenderen! den var i salg et stakkars år!
har kjøpt meg kinder- kalender, har hatt den før. Den er verdt hver krone[:)]
 
Jeg skal ha nemi kalender jeg. [:D] Hadde den i fjor også!
Har hørt det kommer Pondus kalender også, så da må jeg vel ha to kalendere da!!
 
Mannen min får hjemmelaget kalender - med freia selskapssjokolade i [;)]
Selv har jeg en billigkalender - 9,50 eller no sånn med relativt dårlig sjokolade i.. så slipper jeg iallefall å få sjokoladedilla i adventstida [8D]
 
trur nok det var en ettårs greie med freia-kalenderen, både jeg og flere av mine venner kjøpte den det året. Nydelig sjokolade. kjøpte den i Akershus, jeg.
 
Back
Topp