hva slags jobb har dere?

Fjolsy

Gift med forumet
høres ut som mange av dere har flotte jobber siden dere tjener så mye, hva jobber dere med? og mannen deres?

Ikke noe flott og lukurativt for min del. jeg jobber som hjelpepleier og studerer ved siden av. Lever på lånte penger for å ha litt bedre armslag. Kanskje ikke så lurt. men jeg unner meg det siden jeg ikke har gjeld i fra før.

Min mann jobber som snekker. Men han tjener ganske godt. I tillegg nyter vi godt av at han bygde dette huset selv og hadde betalt tomta på forhånd[:)]

Tja flott og flott[:D]  Jeg er psykiatrisk sykepleier og det er klart en tjener mer med videreutdannning og noen års ansinntet. Sambo er serviceingeniør.

vi har ikke wow mye penger.
jeg har nettopp (i går) begynt å jobbe som omsorgsarbeider på sykehjem, og samboeren min jobber på *sensurert* bygg.[;)]

Jobber som omsorgsarbeider ikke så godt betalt at det gjør noe kun godt ha tjent mer

Jeg jobber som lastebilsjåfør og tjener IKKE fett. Sambo er byggmester i firma til faren sin,og tjener nok det doble av hva jeg gjør. Men vi klarer oss greit.

Jeg jobber innen helse (privat) og tjener ok.
Gubben jobber i oljå,
Grunnen til at han tjener så bra, er at han jobber vanvittig mye!!![8D]

Vi har lite lån, beskjeden bolig, og derfor rommelig økonomi.[:D][:D]

Jeg er hjemmeværende - bortsett fra en deltidsjobb annenhver onsdag, eller skjeldnere.. (Skredder - ufaglært, ikke høy timelønn)
Mannen min jobber som ufaglært elektriker - hjelpearbeider - ikke så høy lønn han heller, nei, men vi klarer oss greit[:)]

Jeg også, om ca 4 år ;)

Er sykepleierstudent, jobber litt som miljøterapeut, og sønnen jobber på Nordsjøen i et eller anna prosjekt.. Er han som tjener noe her, ikke jeg...

Mente du sambo her eller?? [8D]

ORIGINAL: ~ savannah ~

ORIGINAL: kurtine

Tja flott og flott[:D]  Jeg er psykiatrisk sykepleier og det er klart en tjener mer med videreutdannning og noen års ansinntet. Sambo er serviceingeniør.

Jeg også, om ca 4 år ;)

Er sykepleierstudent, jobber litt som miljøterapeut, og sønnen jobber på Nordsjøen i et eller anna prosjekt.. Er han som tjener noe her, ikke jeg...

Sønnen eller mannen?[8|][:D]

ORIGINAL: Nikki!

jeg er sykepleier,samboer jobber i nordsjøen!

Samme her [:)]

Jeg er student og har kun 7 000 kr i lån  i mnd.
Gubben er bussjåfør nå, men skifter jobb 1.april.
Da blir han operatør på Falconbridge ( stoooor nikkel fabrikk)

Hva er vanlig lønn og hva er bra lønn da??? Ser mange av dere skriver deres bedre halvdel tjener ca det dobbelte av hva dere tjener. Er det frekt å spør hvor mye det er snakk om? Hvor mye dere har utbetalt tilsammen i mnd???

Jeg er tannhelsesekretær og min kjære er tannlege[:)]

Jeg er hjemmeværende. Sambo er sveiser og jobber i nordsjøen.

Jeg jobber som omsorgsarbeider lærling på sykehjem, og har penger så jeg klarer meg.[:)] min samboer er elektriker og tjener godt! så vi har det bra[:)]

er deltidsansatt i skobutikk, men skal søke mer jobb til jeg er ferdig med permisjonen[:)]

Back
Topp