hva slags jobb har dere?

Fjolsy

Gift med forumet
høres ut som mange av dere har flotte jobber siden dere tjener så mye, hva jobber dere med? og mannen deres?

Ikke noe flott og lukurativt for min del. jeg jobber som hjelpepleier og studerer ved siden av. Lever på lånte penger for å ha litt bedre armslag. Kanskje ikke så lurt. men jeg unner meg det siden jeg ikke har gjeld i fra før.

Min mann jobber som snekker. Men han tjener ganske godt. I tillegg nyter vi godt av at han bygde dette huset selv og hadde betalt tomta på forhånd[:)]

Tja flott og flott[:D]  Jeg er psykiatrisk sykepleier og det er klart en tjener mer med videreutdannning og noen års ansinntet. Sambo er serviceingeniør.

vi har ikke wow mye penger.
jeg har nettopp (i går) begynt å jobbe som omsorgsarbeider på sykehjem, og samboeren min jobber på *sensurert* bygg.[;)]

Jobber som omsorgsarbeider ikke så godt betalt at det gjør noe kun godt ha tjent mer

Jeg jobber som lastebilsjåfør og tjener IKKE fett. Sambo er byggmester i firma til faren sin,og tjener nok det doble av hva jeg gjør. Men vi klarer oss greit.

Jeg jobber innen helse (privat) og tjener ok.
Gubben jobber i oljå,
Grunnen til at han tjener så bra, er at han jobber vanvittig mye!!![8D]

Vi har lite lån, beskjeden bolig, og derfor rommelig økonomi.[:D][:D]

Jeg er hjemmeværende - bortsett fra en deltidsjobb annenhver onsdag, eller skjeldnere.. (Skredder - ufaglært, ikke høy timelønn)
Mannen min jobber som ufaglært elektriker - hjelpearbeider - ikke så høy lønn han heller, nei, men vi klarer oss greit[:)]

Jeg også, om ca 4 år ;)

Er sykepleierstudent, jobber litt som miljøterapeut, og sønnen jobber på Nordsjøen i et eller anna prosjekt.. Er han som tjener noe her, ikke jeg...

Mente du sambo her eller?? [8D]

ORIGINAL: ~ savannah ~

ORIGINAL: kurtine

Tja flott og flott[:D]  Jeg er psykiatrisk sykepleier og det er klart en tjener mer med videreutdannning og noen års ansinntet. Sambo er serviceingeniør.

Jeg også, om ca 4 år ;)