Hva slags HJELP er dette?

Sissytara

Glad i forumet
Idiotiske lege som tror jeg er helt dom tydligvis!
Forklarte han aaaalt med ryggen min, og hvordan jeg har det
jobbmessig og hjemme, han undersøkte meg og jeg sa au au au
og begynte å grine, å han sitter seg ned å sier:
Dette har ingenting med graviditeten å gjøre,
dette er bare noe forbipasserende, sykemeldte meg i en uke og sa spis
paracet og lykke til [:(][:(]
Faen slags hjelp er det!?
Fastlegen min er ikke tilbake før 10 august...
Uff [:(]

høres ut som en som egentlig ikke kan noe med ryggplager.
ville krevd å få komme videre til fysio/kiropraktor.

Unskyld meg, men hvilke behandling var det??[:@] Herregud, skjønner at du er sint![:@] Hvis du har mulighet bør du gå til en annen lege som kan ta deg seriøst og virkelig ha litt sympati.
God bedring[:)]

ORIGINAL: turteldue

høres ut som en som egentlig ikke kan noe med ryggplager.
ville krevd å få komme videre til fysio/kiropraktor.

Så dumt det er når man blir møtt på den måten... håper i alle fall den uken du har fått kan hjelpe litt?

Ønsker deg masse god bedring!!!!

fy fader for en dritt behandling, vel, gå bare tilbake til legen du, når uka er omme og du har like vondt....herregud altså [:@]

Herregud, ER det mulig?!! [:@]

Synes også du burde bli sendt til noen som faktisk kan slike ting med ryggvondt..!

Ring kiropraktor selv, du trenger ingen henvisning til de ihvertfall.... [:)][:)]

Har egentlig ett lite håp om at det kanskje er borte iløpet av uken,
men tviler :(
Er jeg like ille om en uke ser jeg ikke noen annen utvei enn å gå til legen igjen altså :/
Men håper virkelig jeg får komme inn til en annen lege!!
Frem til da får jeg prøve å trene litt å se om det fungerer [;)] Skal ikke gi opp :)

Hadde ringt kiropraktoren selv. De er utrolig flinke med gravide! Vet hva de driver med! I motsettning til legen din. Spiller vel ingen rolle om det har med graviditeten å gjøre eller ikke, du må jo få hjelp. Er jo ikke akkurat godt eller bra å gå rundt med skikkelig vond rygg!

Back
Topp