Hva slags gravid app har du?

Snart4kids

Gift med forumet
Hva slags gravid app har du? :dummy: jeg har preglife :talk017

Sniker fra august..

men med kommende storesøsken i hus er preggers den store favoritten her. Veldig stas at baby kan sammenlignes med ting de vet hva er. :Heartred

Sniker fra august..

men med kommende storesøsken i hus er preggers den store favoritten her. Veldig stas at baby kan sammenlignes med ting de vet hva er. :Heartred
Den skal jeg se litt på :Heartbigred

Har Helseoversikt, Preggers, Prelife, Babyverden og Gravititet+:hilarious: Brukte samme ved forrige svangerskap, var vell Helseoversikt og 1 annen jeg hovedsakelig brukte, men husker ikke hvordan..

Jeg bruker Preglife, men skal sjekke ut Preggers også! Jeg likte Preglife godt også etter fødsel sist, jeg la f.eks inn veiingene i et skjema der og fikk se hvordan kurven endret seg skikkelig. Var ikke alltid jordmor viste meg på dataen hennes. Og så er det jo mye informasjon om babytiden :) Brukte Babyverden sin også for å lese uke for uke gjennom svangerskapet og babytiden, men den ble ikke brukt til annet så den blir jeg ikke å bruke denne gangen.

Jeg har lastet ned en del forskjellig, men bruker stort sett Helseoversikt. Mannen bruker Daddy up og Helseoversikt tror jeg.

Har kun preglife, er også på utkikk etter andre gode apper

Back
Topp