Hva slags fødsel skal/vil dere ha??

LolitaSummer

"En stolt Løve Mamma"
Mailykke 2018
Jeg vil ha en naturlig fødsel, gjerne med smertelindring i vann[:)] Men kan stå i fare for keisersitt hvis alt ikke går som planlagt..[&:]

Eg innstiller meg på ingenting, men er open for alt!!:) tar det undervegs, fordi eg ikkje veit korleis fødselen vil bli!=)
Sannsynlegvis lystgass... Den tipper eg at eg kjem til å gje etter for..
så alternativa stemmer ikkje overens med meg, så eg "stemmer" ikkje=)
*glede seg*

SKal ha lystgass iallefall.. så jeg tok naturlig fødsel jeg.. [8|]
må jo selvfølgelig se det litt an men håper jeg slipper å kaste inn håndkle å få epidural..
Men hørte om en ny type lindring i dag så den er jeg åpen for [;)]

Jeg skal prøve naturlig, i badekar[:)] Meeeen, det er jo første gangen jeg føder så ingen dører blir lukket. Vet jo ikkr hva jeg går til. Blir det for ille tar jeg gjerne imot smertelindring, men prøve uten.

her har vi ikkje mulighet for vann..
Skal eg krysse av for naturlig, då? Sidan det er det eg "innstiller" meg på?: ) Eg gjer det, eg;P

jeg lurer på noe.. om noen vil svare [;)]

Har veldig lyst å føde i badekar, for det har jeg hørt mye positivt om pluss at jeg har rygg problemer nå så det kan hjelpe på :)
Men er det sånn at om man velger badekar så får man ingen lindring?
Vet at du kan få akupunktur men hva med lystgass? hehe..

ORIGINAL: t0mmelise

jeg lurer på noe.. om noen vil svare [;)]

Har veldig lyst å føde i badekar, for det har jeg hørt mye positivt om pluss at jeg har rygg problemer nå så det kan hjelpe på :)
Men er det sånn at om man velger badekar så får man ingen lindring?
Vet at du kan få akupunktur men hva med lystgass? hehe..

trur ikkje du får noko "meir" då.... men fødselsboka ligger på soverommet, og der sover min kjære!!;P

ORIGINAL: sorciere_

her har vi ikkje mulighet for vann..
Skal eg krysse av for naturlig, då? Sidan det er det eg "innstiller" meg på?: ) Eg gjer det, eg;P

lyst gass skal taes vekk har jeg lest... så det kan hende at etter nytt år så har vi ikke det, her i ålesund tok dem vekk for noen måna sia, kan bruke dusjen som lidring istede for badekar

Ein uten smerter  Eg stemte på det første eg, har tenkt å prøva det. Men eg skal ikkje sei at eg automatisk vil klara det då. 

eg syns eg va flink på forje fødsel. gikk inn med et åpent sinn og tok d der fra.

eg fødte min nydlige sønn uten noen form for bedøvelse. [:D][:D][:D] rask og enkel fødsel, spennende kossen denne fødselen blir, men eg går inn med et åpent sinn der o. høy smerteterskel fant eg ut.

men må inrømme eg bruke bedøvelse hos tannlegen, hehehe

ORIGINAL: Trone

Føde naturlig vis. Med fentanyl, lystgass og varmeomslag. Epiduralen har jeg i bakhånd [;)]

Epidural [:)]

Fikk epidural sist og det var helt herlig!![:D] Vil nok denne gang forsøke uten om det ikke går for lang tid ellers blir det epidural...

ORIGINAL: juneb

samme her!! er ikke det smertestillende a?? ja takk jeg tar alt sammen! hehe

jeg vil fødde som sist uten noe hjelpemidla, men da gjekk det utrolig fort 4,5 tima fra første rie til ho va ute, og det pefekt [;)]
så jeg har lyst å prøve det igjen..
her har vi ikke lystgass lengre så da må det blir andre ting som tingen for meg viss jeg treng det [;)]

ORIGINAL: Susa87

joa :) sprøyte trur jeg ;P har hvertfall hørt den hjelper utrolig bra :)

Forrige fødsel endte i haste keisersnitt, noe som jeg har slitt med i ettertid... Så her håper jeg på ett planlagt keisersnitt denne gang. Skal til samtale på sykehuset om ett par uker.. Spent på hvordan det går!!!

ORIGINAL: Susa87

joa :) sprøyte trur jeg ;P har hvertfall hørt den hjelper utrolig bra :)

da satser jeg på den sprøyta [;)]

Håper inderlig jeg kan få en fødsel uten smertestillende i form av medisiner.
Vil veldig gjerne bruke vann og akupunktur.
(men jeg ser ikke for meg en 3 dagers fødsel uten noe smertestillende!)

Back
Topp