P piaff Gift med forumet 4 Mar 2008 #2 heheh...to svar og den ene var b og jeg kryssa for d [8D] Da vet jeg din cup [:D]
G #Grusomme Gabriel# Forumet er livet 4 Mar 2008 #4 Jeg bruker nå en god B-C (kryssa av på c) Men da jag ammet eldstemann brukte jeg 75 E[8|][8|][8|][8|][8|] (ja, jeg har tatt brystreduksjon)
Jeg bruker nå en god B-C (kryssa av på c) Men da jag ammet eldstemann brukte jeg 75 E[8|][8|][8|][8|][8|] (ja, jeg har tatt brystreduksjon)
G Grete71 Forumet er livet 4 Mar 2008 #7 ORIGINAL: ruskesarah heheh...to svar og den ene var b og jeg kryssa for d [8D] Da vet jeg din cup [:D] Nei jeg svarte NÅ! [:D] Og det var D...
ORIGINAL: ruskesarah heheh...to svar og den ene var b og jeg kryssa for d [8D] Da vet jeg din cup [:D] Nei jeg svarte NÅ! [:D] Og det var D...
G Grete71 Forumet er livet 4 Mar 2008 #8 ORIGINAL: Hello Kitty Kunne ikke ha svaralternativ som JEG kan kryssa av da? AA?[:(] Fikset nå.... [:)]
ORIGINAL: Hello Kitty Kunne ikke ha svaralternativ som JEG kan kryssa av da? AA?[:(] Fikset nå.... [:)]
G Grete71 Forumet er livet 4 Mar 2008 #11 Finnes dèt også, ja.... Ja det viser jo hvor god greie jeg har på BH-størrelser!!!! [:D][8D]
hissigproppen Forumet er livet 4 Mar 2008 #12 Jeg bruker en sportstopp som er litt trang... amme-bh'n i 80 G kunne jeg bare å glemme å få på meg [:-]
Jeg bruker en sportstopp som er litt trang... amme-bh'n i 80 G kunne jeg bare å glemme å få på meg [:-]
G Grete71 Forumet er livet 4 Mar 2008 #13 ORIGINAL: hissigproppen MØMØ Jeg bruker en sportstopp som er litt trang... amme-bh'n i 80 G kunne jeg bare å glemme å få på meg [:-] [:D][:D]
ORIGINAL: hissigproppen MØMØ Jeg bruker en sportstopp som er litt trang... amme-bh'n i 80 G kunne jeg bare å glemme å få på meg [:-] [:D][:D]
T *Tøtta81* Forumet er livet 4 Mar 2008 #15 Nå bruker jeg 90 F[&:] før jeg ble gravid brukte jeg 85 C[:)]
CrimzCramz Betatt av forumet 4 Mar 2008 #19 80G eller 75H. Både G og H manglet på listen, hva velger jeg da???