Hva slags brød gir dere?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Her gikk det fint med pizzabunn, men ikke horn som var litt grove... :P Så hva gir dere?
 
Har ikke gitt noe særlig med brød enda, men har hørt at grovt er bedre enn loff fordi loff klebrer seg i ganen :) Har tenkt vi skal begynne med brødskive istedenfor grøt på morgenen snart da :)
 
Her får han det brødet me et. Det er som regel grovt eller halvfint.
Han et ei skive om morgonen, synest det er lettare å gje det enn graut. Då kan me eta sammen og han ser stolt ut! Trur det er stas at me et samme mat :)
 
Jeg spiser ikke brød til vanlig selv, så jeg kjøper kneippbrød som jeg fryser ned. Tar opp er par skiver i gangen, så har han alltid "ferskt" brød. Brød med linfrø i ble han skikkelig dårlig i magen av, så jeg holder meg til kneipp en stund til :)
 
Har ikke noe fast type brød vi gir, kommer an på hva vi har i hus. Blir som regel kneip eller grovbrød uten hele korn :-)
 
Jeg baker brød selv som lillemor får. Grovt (sammalt hvete) og ikke klebrig, og jeg vet nøyaktig hva det inneholder. Har falt i smak også, særlig med brunost på:-)
 
oj, gir dere brød allerede??

Her er han snart 8 mnd, og vi holder fremdeles på med grøt og pupp! :/
Min lille liker ikke så veldig mye han, kjempevanskelig å lære han til å spise annet enn det.. :/
 


my-second<3 skrev:
oj, gir dere brød allerede??

Her er han snart 8 mnd, og vi holder fremdeles på med grøt og pupp! :/
Min lille liker ikke så veldig mye han, kjempevanskelig å lære han til å spise annet enn det.. :/


Lillemor er også ganske kresen, men brød elsker hun! Hun får ikke så mye, for blir litt hard i magen. Men kanskje din gutt liker brød han også? :)
 
Her går det i grøt og morsmelk, frukt og jasminris - av alle ting.. han elsker den.. Brød er han ikke så veldig interessert i, men gir han litt hver dag når vi spiser frukost.
 
Back
Topp