Hva slags bleier skal dere bruke?

Engangs! Hehe. Brukte bare rema 1000 sine sist, var kjempe fornøyd! Aldri fuktig eller tisset igjennom. Må vel prøve de first touch bleiene den første tiden tror jeg. Blir påvirka vttu :D

Engangs. Sist brukte vi libero når vi brukte nyfødt bleiene og str 2. Så gikk vi over til pampers. Så får se hvordan det blir nå [emoji4] kjempefornøyd med pampers, opplevde av libero luktet urin med en gang.

Sent from my SM-G935F using BV Forum mobile app

Libero opp til ca str 2 og deretter Rema sine. Kjempefornøyd med begge. Men det er vel litt avhengig av hva som passer når han/hun kommer ut ;-)

Min erfaring fra de to gutta vi har, er at det er veldig individuelt hvilken pleie som passer best. Brukte Pampers en stund, Libero og rema, tror også kiwi sine... en ting er sikkert: ENGANGS :happy: vasker nok!

Jeg ser for meg at det blir en blanding av engangsbleier og tøybleier. Ideelt sett skulle jeg bare brukt tøybleier, men det tviler jeg på at kommer til å skje, det kommer jo til å bli litt mer styr...
Om vi får til omtrent halvparten av hver er jeg godt fornøyd! :)

Aner ikke noe om merker, men er helt sikker på at det vil bli engangsbleier.

Jeg er usikker, men det blir nok engangs...med forrigemann erfarte vi at ulike merker og typer passer ulikt avhengig av hvor gammel han var. Så tror vi var innom det meste sist :) Vi starta med Libero sist (mest fordi det var det de hadde på fødeavdelingen, tror jeg, lurer på hvor mye Libero betalte for den dealen?), men er akkurat nå, og forhåpentligvis tilslutt, på Rema sine.

Jeg ser for meg at vi ender opp med engangsbleier, selv om tøybleier sikkert hadde vært mer miljøvennlig! Har ingen erfaring med noen av delene, eller merker for den saks skyld, så må vel bare prøve og se;)

Libero fordi den holder babyen tørr, men vi har også brukt Rema sine. Liker ikke Pampers pga passform og lotion, samt at jeg ikke synes den holder huden tørr på samme måte.

Back
Topp