hva slags bleier bruekr/brukte deres barn?

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Ble litt inspirert[8D]¨Mine brukte Libero fordi Pampers ikke holdt!
Så jeg kunne bare ikke fatte at noen gadd å bruke Pampers[8D]
Men så hører jeg at mange har samme erfaring med Libero som jeg hadde med pampers

Libero, fordi jeg vil bestemme selv hva stumpen hans skal smøres med.

Storesøster brukte Libero. Pampers ble hun sår av..

Lillesøster har brukt alt mulig. he-he..  Men nå har vi landet på First price sine bleier. Kjemepfine for oss! :)  Har også Libero som vi bruker innimellom.

Snuppa her tisser rett gjennom libero, og kan ikke tisse en gang uten at bleia lekker med pampers... Eneste som har holdt gjennom en natt for henne har vært tøybleier og FirstPrice sine bleier. Klager ikke jeg, med den prisen... [:D]

Minsten tisser også rett gjennom Libero. Har ikke giddet å prøve pampers. Gikk rett på FirstPrice som funker SUPERT!

min bruker pampers! fordi libero lekker[8D]

Dei 2 eldste brukte Libero, minstemann bruker Landlord[:D] Billigere og bedre i test[:D]

Libero, fordi det er den typen man får på blå resept.
Brukte Pampers tidligere.

Her går det i tøybleier, men før vi ble frelst så brukte vi First Price og før der igjen var det Pampers :) Libero har aldri funka for oss.

Bruker libero[:)] Brukte pampers de første dagene men reagerte på de så har brukt libero siden..

Har brukt Libero helt til november.. Da fant plutselig datteren min ut at hun ville bruke first price.. Hun nekter plent å bruke noe annet! Men jeg synes de er like bra som Libero, eneste er at jeg synes fasongen er litt rar.. Men de holder tett så da er det greit!

Før brukte vi bare pampers, for de var billige og greie.

Nå etter bleiekrigen har vi prøvd de fleste andre merker, og hamstra litt av alt. Så nå går pampers, libero, landlord, first price og coop bleiene om hverandre. Billigbleiene er litt stivere, men de holder like godt.

Og til dere som synes de norske pampers-bleiene er fulle av lotion og sånn... Dere skulle prøvd de amerikanske pampersbleiene!! Ungen glinsa i rompa til enhver tid, og lukta som en rosebukett hver gang hun hadde tissa!! Hehe.. Men blei ikke sår eller noe..

ORIGINAL: BelleHelene

Bruker Libero.

ORIGINAL: Kittekat

Libero, fordi jeg vil bestemme selv hva stumpen hans skal smøres med.

Sign!

Libero. Har prøvd pambers gjennom buzzador og likte dei ikke. Bleien klistrer seg til rumpa når der er tiss/bæsj og den lukter[:'(]

Eneste positive med pampers er at den er tynn så tar mindre plass i stelleveska[8D]

libero, fordi da ble det minst lekkasjer og jeg har hørt at pampers har noe lotion eller olje eller noe i sine.

ORIGINAL: BelleHelene

Bruker Libero.

her bruker lillegutt libero. Pampers bleiene holdt ikke. Prøvde noen billige på Bunnpris fordi ei venninne var så fornøyd med dem, men de holdt iallfall ikke! Så her fungerer så langt kun libero [;)]

Tøybleier[:D]

I all hovedsak Libero, men Pampers Baby-Dry om natten fordi det er den eneste som ikke lekker.

Back
Topp