Hva slags bind brukte du etter fødsel?

Baby snart?

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Novemberlykke 2020
Må vel kjøpe inn noen bind snart... Er vanlige Libresse med vinger og vanlige Libresse nattbind med vinger ok eller bør man ha noen større? Hva eventuelt?

Jeg blødde lite, så brukte nattbind de første dagene, før jeg gikk over til vanlige. Brukte ikke sånn bleie på sykehuset heller.
Sånne vanlige brukte jeg et par uker (husker ikke helt hvor lenge :p) også truseinnlegg.

Brukte vanlig Libresse eller noe både dag og natt. Bind er værre enn fødsel , så gruer meg til bleie uka altså :( på føden den første dagen , brukte jeg bestemor bind haha

Brukte bleiene på sykehuset i et par dager, gikk så over på libress nattbind, deretter de tynnere libress nattbindene også vanlige bind.

Bind fra Tena Lady, de pustet bedre enn Libresse og var mer behagelig inntil stingene.

Bleie første dagen også Libresse nattbind, det hadde de på rommet vårt faktisk og det ble fylt på hele tiden, men greitt å ha med i tilfelle:)

Myke, store, gode gammeldagse bind brukte jeg :) ala nattbind, bare litt tykkere så var med «polstret» mens det var ømt å sårt.

Store fødselsbind. Hadde flere vareprøver ifra jobb, tena,libresse osv

Always nattbind om natta og vanlige always på dagtid. Gikk over til attends siden de var mjukere og bedre. Siste tiden brukte jeg de tynneste innleggene fra attends. Jeg småblødde lenge før renselsen var helt over, så det ble en alt for lang periode med bind. *sukk*

Etter sykehusene sine bleier, brukte jeg for det meste Libresse Nattbind og så `vanlige` bind ifra Libresse :)

Brukte bleier første dagen, så libresse nattbind noen dager. Tok med selv, veldig glad for det. Kjipe, gammeldagse bind på sykehuset, tjukke greier som klemte på stingene da jeg satt. Det varierer hva de har, dette var på St.Olavs. Ville tatt med selv.
Jeg bestilte en stor pakke bleier fra tena, men de fikk jeg ikke bruk for hjemme. Blødde mye mindre enn forventet.

Bleie helt først, så Libresse nattbind noen dager, og så vanlig bind i ei evighet.

Back
Topp