Hva slags bilstol har du?

har besafe izisleep. ganske tungt men er super fornøyd.
har kjøpt britax multi-tech siden det var på tilbud så står klart til han er stor nok for det.

har maxi cosi cabriofix med base nå. Vet ikke hvilket vi skal ha som nr 2 enda (da trenger vi også 2 stk, et i hver bil)

Hahaha ler meg ihjel. Har maxi cosi , men holdt på å skrive voksi posi

Men jeg har cabriofix, og som 2.re stol har vi maxi cosi toby. Men spørs om ikke vi må kjøpe en annen til den tid, for det er storesøster som har den nå.

ORIGINAL: miapia87

Har også brio primo, veldig fornøyd med den[:)]

vi har acta graco med base. når ho blir større har ho en besafe fra storebror eller den fra storesøster men husker ikke merke nå

har besafe izi sleep... helt grei, men den er tung og vi har ikke base.. får faktisk "nytt" sete av ei venninne i morra, MED base[:D][:D] jippi..
aner ikke hvilken type det er da.. maxi cossi el noe trrurr jeg, men ikke sikker..

Vi har Britax babysafe med isofix-base til Kristian.
Ingrid sitter i Britax multitech, og vi er veldig fornøyd med det. Det kan brukes begge veier og med og uten intergrerte belter. Så det vil vel vare hele perioden hun må sitte i sete. En god investering.
Det blir nok et multitechsete til K også etterhvert. Det har fått en del "pepper" i tester, men det er mye fordi det er testet i Sør- Europa hvor de ikke er vant til å la barna sitte bakovervendt. Så da har testerne slitt med å montere stolen riktig. I en utvidet kræsjtest har det kommet godt ut. Så min anbefaling er multitech[;)]

Vi har maxi cosi seter med baser nå og er veldig fornøyd [:D]

Har ikke gjort meg opp noen mening enda om hva vi skal over på når det er tid for det! Kommer litt an på pris og hva som er anbefalt når det er aktuelt for oss og bytte [;)]

Her har lillebror Akta Graco. Tenkte at han som nr 2 skal få Maxi Cosi Mobi setet til storebror. Storebror har nettopp begynt å bruke et annet Akta Graco sete [:D] 

Besafe Izi sleep:) og JA, den er TUNG, men den er veldig stødig selv uten base, og virker som om jentungen sitter komfortabelt i den også:D

vi har besafe izi sleep og det blir besafe og akta graco som nr to seter! (en til hver bil) [:D]

Har Maxi Cosi Cabriofix med base nå,veldig fornøyd[:)]
Neste sete blir vel Besafe combi X3 med isofix eller Britax Multi Tech, om det ikke er kommet noe bedre, å må nesten se hva som står stødigst i bilen å sånn[:)]

Back
Topp