hva slags bilsete skal dere ha og hvorfor?

kosemor

Glad i forumet
dere ser spørsmålet..

her blir det akta graco med base, noen her i bygda som skal selge for 600 kr og gutten som har brukt det går på samme avd i bhg som frøkna mi.. søstera mi skal kjøpe det den 20,feb... foreløpig har jeg sagt jeg skal hente det for ei anna ei som vil ha slikt sete..kan hende jeg avslører meg når jeg henter det om det blir spm.. er da 10,5 uke..

egentlig ville jeg ha maksi cosi av en grunn.. har hatt besafe izi sleep tidligere, men de er egentlig litt trange siden det når blir vintertøy og trenger mer klær..forrige var vårbarn

Skal ha Akta Graco med base, med den grunn at jeg er storfornøyd med det, og hadde det til guttungen :) Har ikke prøvd noen andre, og ser ingen grunn til det når jeg er fornøyd med det :)

Skal bruke opp igjen maxi-cosi med base :)

<p>Skal bruke storesøster sitt briosete med base

Skal bruke opp igjen akta graco med base etter storebror. Vi er veldig fornøyd med sete, og det er lett å montere.

Skal bruke recarosetet etter storebror:)

Her blir det å bruke Emilie sitt baby sete :) brio med base <3 var så fornøyd og hun kosa seg veldig i stolen :)

Hadde akta graco til førstemann, og det skal jeg ikke ha denne gangen. Snakk om unødvendig tungt! Og så blir babyen sittende litt "krølla sammen". Maxi cosi <3

maksi cosi sitt eller besafe izi go, grunnet at har vogn som de setene kan festet på. hadde brio til nr 1, å misfornøyd med det :)

britax babysafe plus II, fordi den har fempunktsele som fordeler kraften bedre ut ved kollisjon, og fordi det er kommet veldig godt ut i tester også :)

Maxi cosi blir det denne gangen også :)

skal bruke storebor sin beesafe izi go :) elsket stolen siden den er så utrolig lett å sette fast, og veier ingenting :) også varer den leenge :) bruker den av og til enda til sønnen på 17mnd ;)

skal bruke storebor sin beesafe izi go :) elsket stolen siden den er så utrolig lett å sette fast, og veier ingenting :) også varer den leenge :) bruker den av og til enda til sønnen på 17mnd ;)
Såpass? Lett gutt du har da, eller?

Såpass? Lett gutt du har da, eller?

Han veier mellom 10 og 11 kg og er rundt 85cm lang :)... stolen går opp til 13kg :) så er det mange innlegsputer ift hvor stor babyen er, som man tar ut etter hvert (har selvfølgelig tatt ut alle nå ;) )

Han veier mellom 10 og 11 kg og er rundt 85cm lang :)... stolen går opp til 13kg :) så er det mange innlegsputer ift hvor stor babyen er, som man tar ut etter hvert (har selvfølgelig tatt ut alle nå ;) )
Åj, så lett :)

Back
Topp