Hva slags bil kjører dere?

Mamman til Magnus

Glad i forumet
Vi har en BMW 3-serie 2008 modell nå. Elsker bilen vår, men den blir alt for liten når det blir to barn i baksetet. Driver derfor å titter på V70 nå[:)]

ORIGINAL: frøgen

Har en BMW 5 serie, touring (stasjonsvogn) 2001. Jeg syns BMW har den allers beste kjørekomforten jeg da... [:D]

Så sant så sant..tviler på at noen bil kan slå BMW i kjørekomfort..desverre blir det litt for liten plass med to barneseter og søskenvogn og hele pakka[:(]

Vi har hatt en Mazda 626 stasjonsvogn, men kjøpte ny bil for litt over en uke siden. En VW Touran[:D] Fikk den på torsdag, og er kjempe god å kjøre. Pluss at det er god plass til lille knøttet, pluss noen søsken etter hvert[:)]

Jeg har ikke førerkort men skal ta det i Belgia :)  Sambo kjører mercedes s klasse ( s320 )
Vet ikke hva jeg vil ha jeg [8|]

har en ford mondeo.. sportsbil...
jeg klarerer ikke kjøre stasjonsvogn...

vi har en toyota avensis stasjonsvogn 2003. har god plass idag til hundebur og greier. men vi er i tenkeboksen hvordan vi skal løse det med barnevogn, bilsete og 30 kg hund :D

Vi har VW Caravelle [:D] 9 seter.... [;)] !
Men... Er på utkikk etter en VW sharan [:D] 7 seter..
Kan ikke ha mindre bil... :P

Opel Zafira. Vi måtte gå fra ny og fin volvo v50 til zafiraen da minsten kom. Med fire, snart fem unger annenhver helg så hadde vi ikke noe valg. Men, den funker helt fint til min vanlige småkjøring, og i sommer var vi på lang ferie alle sammen! Bagasjen til alle fikk plass i skiboks på taket![;)]

Jeg har en Toyota Carina, men er nødt for å få meg en 7 seter når Sara komme så vi kan dra på tur alle sammen[:D][:D]

Driver å titter litt, men gidder ikke stresse. Vil spare opp så jeg har kontant og dagens bil som innbytte, er jo alene så jeg vil bare ha huslånet mitt og ikke lån på bil. Har ikke lån på bilen min i dag, den betalte jeg kontant den også så jeg syntes det er en god greie[;)]  Har jo litt tid på meg å spare da så.....

Etter å ha vært uten bil i 1/2 år, kjøpte vi denne uken en Citroën Xsara Picasso. Foreløpig veldig fornøyd.Deilig å ha tilgang på bil igjen [:)].

Vi har kjører VW Touran, og er kjempefornøyd med den. Men selv om det er en 7seter tror jeg nok vi snart bytter til VW Caravelle, siden vi venter nr 4, og med de bakerste setene oppslått er det ikke så mye bagasjeplass igjen...

Sliter med bilvalget vi også. Har mitsibishi galant 2l 2003 mod, og samboer har en 97mod bmw m3 cab, men lurer på å bytte ut begge... bor så nerme jobb at det er litt overkill å ha to biler og ivertfall sportsbilen.

Hva skal man velge. Med lang mann i hus og enorme bakovervendte barneseter, må vi rett og slett gi opp alt som ligner på stasjonsvogner og de fleste SUVene, og da gjenstår peoplecarriers som min mann hater...[8|][:o]
Har noen måneder til å diskutere bil på. Iversta fall kan jeg beholde galanten og kjøre på turer med barna uten mannen[:D][;)]

Kjører en 97-modell peugeot 406 stasjonsvogn, men lurer på å bytte inn i en 807 7-seter siden dette blir barn nr 4 til oss. Sambo er bilfrelst og kjører kun fransk, så mine ønsker blir begrenset veldig av det... [&:]

Bmw 320ia. Def ingen familie bil. Skal selges nå. Kjøper muligens svigers vw touran, trenger syv seter............

Vi har en Sharan og en Citroen c5. God plass i begge bilene, og det er jo deilig med barn, hunder, vogner og bagasje. (Vi bor med andre ord ikke midt i en by siden vi har behov for to biler, skulle ønske vi hadde bedre kolektivtilbud!)

Kjører en Skoda Superb 2003 mod, beste bilen jeg noen gang har hatt. Har testet den ut med barnesete og bagvogn og det er plass til alt + litt til.

Vi har i dag kjøpt oss Renault Grand Scenic 2006 modell. knall fin bil med stort baggasjerom. kjører bare vogna rett inn.  satser på at vi blir fornøyd med den. det sto mellom volkswagen touran og grand scenic. Litt billigere renaulten [:)]

Back
Topp