Hva slags bedside crib?

• Trådstarter Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet Opprettet
M

Mamma_Lillemor

Guest
Vi må ha en bedside crib grunnet plassmangel på soveværelset. Tenker at barnet skal sove sammen med oss de første 6 mnd ca - og så kan barnet flytte inn i en egen sprinkelseng på værelset ved siden av etterhvert.

Så på chicco next 2 me idag, men den er jo hele 70 cm bred.

Av de "små" typene (ca 40 cm brede) ser jeg det er både baybed, trolls bedside crib, babydans bedside crib m.m.

De ligger nokså likt i pris. Hvilken har dere valgt/skal velge og hvorfor? :)

Vi hadde Troll bedside crib da vår var baby.

Utrolig fornøyd med den! Man kan regulere høyden i forhold til foreldresengen og bruke den med tre eller fire vegger.

Vi brukte den til hun var 7-8 måneder. Akkurat passe stor var den. 40*90 mener jeg.

Velg den du synes er finest:)

Vi har Troll sin og den er veldig praktisk. Men er er par ting jeg er litt misfornød med, det er at vi ikke får den lavt nok i forhold til vår lave se g og den siden som kan taes ned og opp er skikkelog treg og tung å få opp og ned så det er litt styrete og funker ikke å gjøre når baby sover i den da den blir vekket av styret med det.

Jeg valgte Troll, rett og slett fordi den har en bevegelig side som man kan ta opp og ned så da er man sikker på at babyen ikke kan rulle utfor, og fordi jeg synes den er veldig pen :)

Back
Topp