Hva slags aktivitet går barnet ditt på?

Nr. 1: Ingenting. Gikk på Taekwondo i mange år, men syntes det ble for tøft kombinert med leksemengde på ungdomsskolen dessverre. Trening to og tre dager i uka.

Nr. 2: Håndball og innebandy, sluttet nettopp med gospel. Håndballen har trening to kvelder i uken, kamper nesten hver helg. Innebandy trener en dag i uken.

Nr. 3: Spiller baryton i korps, og innebandy. Korpset øver hver mandag, og innebandy trener onsdager.

Nr 4: Spiller håndball, og ønsker å begynne med et instrument etterhvert. Jeg prøver å overtale han inn i korpset, men han er ikke helt der.

De to yngste er for unge. Her er det ingen altiviteter for de under skolealder.
 
Nr 1, Ishockey 1-2 ganger i uka
Nr 2, svømming 1 gang i uken
 
Begge svømmer, en gang i uka foreløbig. Minste spiller også fotball 2 ganger i uka.
 
Ridning 1 gang i uka + litt ekstra timer innimellom.
 
Turn, hver uke.
 
Kr 1 er fast bestemt på å begynne i korpset så må nesten vente til hu begynner på skolen og kommer i 2 klasse. Nr 2 er for liten enda.
 
5 åring, svømming hver lørdag og har gått på det siden han var 3 mnd. Koselig familie aktivitet ettersom vi gjør det sammen.
Gymlek hver onsdag.
 
Fotball og bordtennis.
Trener fotball to ganger i uka, en dag kamp. Bordtennis en gang i uka
 
Karate 2 ganger i uken ca:)
Så svømming av og til, men ikke noe fast
 
Eldste går på dans en gang i uka. Hun har tidligere gått på svømming, og nå har hun lyst til å begynne på det igjen, i tillegg til dans. Det er veldig lite svømming på skolen, så hun skal få begynne på det også; jeg tenker at svømming er noe det er viktig å prioritere pga sikkerhet, men jeg tvang henne ikke til å fortsette på det da hun ville slutte (da hadde hun lært seg det viktigste).
Hun har også lyst til å begynne på ridning, men det koster mye, og jeg vil ikke at hun skal ha aktiviteter så mange dager i uka; da blir hun veldig sliten.
 
Imonerende
Nr. 1: Ingenting. Gikk på Taekwondo i mange år, men syntes det ble for tøft kombinert med leksemengde på ungdomsskolen dessverre. Trening to og tre dager i uka.

Nr. 2: Håndball og innebandy, sluttet nettopp med gospel. Håndballen har trening to kvelder i uken, kamper nesten hver helg. Innebandy trener en dag i uken.

Nr. 3: Spiller baryton i korps, og innebandy. Korpset øver hver mandag, og innebandy trener onsdager.

Nr 4: Spiller håndball, og ønsker å begynne med et instrument etterhvert. Jeg prøver å overtale han inn i korpset, men han er ikke helt der.

De to yngste er for unge. Her er det ingen altiviteter for de under skolealder.

Imponerende! Jeg synes det er litt slitsomt med alt av legetimer, foreldremøter, aktiviteter osv som følger med å ha tre barn, og må innrømme at jeg gruer meg litt til at alle tre skal på hver sine aktiviteter.
Må dere kjøre barna til og fra aktiviteter, eller bor dere i gangavstand til aktiviteter da?
Jeg bytter litt på kjøring til og fra dans med ei annen mor de ukene hun har barna, noe jeg synes er veldig kjekt å kunne gjøre.
 
Imonerende


Imponerende! Jeg synes det er litt slitsomt med alt av legetimer, foreldremøter, aktiviteter osv som følger med å ha tre barn, og må innrømme at jeg gruer meg litt til at alle tre skal på hver sine aktiviteter.
Må dere kjøre barna til og fra aktiviteter, eller bor dere i gangavstand til aktiviteter da?
Jeg bytter litt på kjøring til og fra dans med ei annen mor de ukene hun har barna, noe jeg synes er veldig kjekt å kunne gjøre.

Vi har ikke bil, men hadde ikke kjørt til/fra om vi hadde hatt det heller. Som regel går nr. 3 og 4 til faren sin og spiser middag/gjør lekser, før de går på trening eller øving. Faren bor rett ved alt som skjer, vi bor litt lengre unna (men fortsatt i gangavstand). Nr. 2 har sene treninger, og sykler/går/får skyss.
 
1: håndball og fotball (ulike sesonger) og kulturskolen (instrument)

2: håndball, ridning og kulturskolen (dans og instrument)

3: svømming
 
Kun eldste som er gammel nok til organdiswete aktiviteter, født 2011. Går på fotball og hockey. Trener fotball 1 dag i uka og kamp 1 dag. Hockey varierer veldig, men 1-3 treninger i uka fra sept-april.
 
Håndball 2-3 ganger i uka.
 
Back
Topp