Hva skylder/skyldte

tuppsa89

Blir kjent med forumet

dere på for å ikke røpe hemligheten deres? :) Når skal dere/delte dere med venner og familie at dere venter barn? Skal dere vite kjønnet? Har dere noen svangerskapsplager?

Hehe, dette ble mange spørsmål, men jeg lurer :P

Foreldrene våre og søskene mine vet det.
Vil vite kjønnet hvis de ser det :)
Har veldig kvalme og mistet alt av energi.

tuppsa89 skrev:

dere på for å ikke røpe hemligheten deres? :) Når skal dere/delte dere med venner og familie at dere venter barn? Skal dere vite kjønnet? Har dere noen svangerskapsplager?

Hehe, dette ble mange spørsmål, men jeg lurer :P

Har ikke gjort noe for å skjule hemmeligheten annet enn å la være å si noe. Mamma gjettet det da jeg sa hvor trøtt jeg var så da fikk hun bare vite det. Svigermor vet det ikke enda og det gjør ikke svigerinnene mine heller. Det får de vite etter hvert som det passer seg sånn. Senest uke 12 men sånn som magen vokser så gjetter de det nok neste gang vi sees, dersom de har øynene med seg da. Venninner får vite det etter hvert de også.
Vi vil gjerne vite kjønnet, føler at vi får mer forhold til bebisen da og det er en måte for mannen å føle at han også har noe med saken å gjøre. Noe som ikke bare jeg kan føle men som begge får vite samtidig.
Ellers så er det trøttheten som plager meg... Er oppblåst og har endel kviser, men det er ingenting i forhold til å være utslitt før snuppa har lagt seg om kvelden!

Back
Topp