Hva skulle barna dine hete da du var yngre?

  • Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet
Jeg hadde i barndommen bestemt meg for Nora og Nicco på mine framtidige barn. Nora ble jo umåtelig populært, å derfor utgår desverre det... Nicco, neh... ikke min stil lengre:angelic:
 
Min skulle hete Miranda. Det het alle dukkene mine også :p
 
Hvis jeg noen gang fikk ei jente(er) , så var favoritt navna på ungdomsskolen :
Saga Sophie
Isabella
Olivia

Gutter var det :
Mads
Eirik

Har fått tre gutter nå, og de heter Markus, Benjamin og Emil :happy:
 
Navn jeg ville ha rundt 10 års alderen var Martine på jente og Leander på gutt. Ingen av de er i nærheten av hva barna heter.
 
Ivar og Ida [emoji4]
Hvis det blir en gutt nå skal han hete Ivar (oppkalling) [emoji7]
 
Var ganske bestemt på Benjamin og Nathalie. Så likte jeg litt mer uvanlige navn som Lilly Rainbow og Luna Nathalie.

Det er ikke navn som er aktuelle på babyen i magen nå :laughing002
 
Jeg skulle ha en jente som het Tamara, det er ikke heeelt min smak lenger.
 
Det ene jentenavnet står på topp på navnelisten ennå, så det kommer jeg ikke til å skrive. Oppkalling etter to av oldemødrene mine. Hadde også Melinda-Elizabet, men det har jeg ingen planer om å bruke. Teo var favorittguttenavnet helt til en kamerat fra vgs kalte sin sønn for det, og jeg fant ut at samboeren var onkel til en Theo før han ble sammen med meg. Alle navnene på lista er oppkalling, og det har jeg alltid likt :happy:
 
Sarah, Amelia og Thomas var en gang de fineste navnene jeg visste.
 
Oda og Odin. Har en jente nå som heter Alma. Om det blir søsken (som vi prøver på nå) blir det nok ikke Oda eller Odin.
 
Emma og Nicholas. Blir nok ikke disse men liker de fremdeles :)
 
Jeg har alltid hatt lyst til at datteren min skal hete Valborg etter mormor, men nå utgår det siden vi venter en gutt. Guttenavnene har vel endret seg utfra hvilken gutt jeg var forelsket i, haha. Var også veldig glad i internasjonale navn da jeg var yngre, men nå liker jeg litt tradisjonelle navn :)
 
Back
Topp