Hva skulle barna dine hete da du var yngre?

  • Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet
Var fast bestemt på Irja Angelica og Mone Kristine til jenter og Elia, Robin og Lukas til gutt.
Jentene mine heter Hanna og Una, og guttene heter Elias og Timo, så kanskje ikke helt på bærtur med guttenavn? :p
 
Jeg skulle få ei jente som het Angelica. Fikk aldri noen jente og ville heller aldri valgt det navnet idag. Har forandret meg mye siden ungdomstiden;)
 
Har alltid sagt at jeg ville oppkalle etter faren min,siden han døde da jeg var bittelita og d har gjort:) kalte dukka mi for Anna Sofie (oppkalt etter oldemødrene mine),har ei jente som heter Savannah,så et navn ble me inni navne der da:p har alltid hatt Sebastian som en favoritt og d tror jeg må være etter en Sebastian i Helene og gutta, så gutt nr to heter just d:)
 
Siden barneskolen skulle jeg ha en gutt med navn Theodor!! <3 Alle jentene i klassen fikk streng beskjed om at det navnet var MITT. Men nå føler jeg at det er litt for oppbrukt...
 
Sander og Mathias og Sofie. Liker navnene enda men alt for populære
 
På ungdomsskola var jeg bestemt på at min fremtidige datter skulle hete sol angelica. Det er ikke aktuelt i dag :p
 
Jeg bestemte meg for Emilia Jane da jeg var 17. Datteren min heter det nå :) oppkalt etter Mamma, hun het Jane Torill (engelsk uttale på Jane )
 
Skulle hete Michelle etter Olsen-tvillingene i full house. Nå er det fullstendig uaktuelt. Venter ei jente og Michelle er ikke på lista, gitt!
 
Var fast bestemt på at barnet skulle ha dobbeltnavn, for det var liksom de "kule" på skolen.
Ett navn jeg var fast bestemt på å bruke, var Lea(h) Carolin. Verken det navnet eller dobbeltnavn er særlig aktuelt :p
 
Emilie og Benjamin var favorittene når jeg var liten, Emilie var den søteste lille jenta jeg kjente og Benjamin min første barndomskjæreste.
Begge fine navn men all for vanlige til at jeg kunne valgt dem idag
 
Marcus og Erica. Har ikke vært så aktuelle å bruke. Kosebamsen min ble kalt Marcus :)
 
Sebastian (fra Camilla og tyven) og Michelle (fra Full House) Synes fremdeles begge navnene er fine, men blir nok ikke de vi velger!
 
har fortsatt samme ønske for navn og det har ikke endret seg, Ayla Kristìn for jente :) gutten har jeg jo fått så skulle jeg få en gutt til må jeg i tenkeboksen :p
 
Jeg skulle bare ha jente når jeg var liten og hun skulle hete Melissa.
Liker fortsatt navnet så får vi se hva det blir om der blir jente denne gang!
 
Hvis det ble ei jente skulle hun hete Lisbeth eller Veronica, ble ingen av de. Guttenavn husker jeg ikke, men dukka mi hette Albert :p
 
Back
Topp