Hva skriver man i et kort til brudeparet?

Vestlandstaus

Glad i forumet
Min onkel skal gifte seg for tredje gang.
Og jeg må jo finne på noe å skrive inni kortet...

Har tittet på nett men finner bare ting jeg syns er morsomme og passer godt til min onkel. Men er nok redd for at bruden blir passe sur. Ikke at det skjer meg noe, for jeg får jo ikke komme i spleiselaget uansett.

Dette er det jeg sitter med som jeg egentlig ikke bør skrive:
Det virker som om de fleste kvinner tror at når bryllupsklokkene kimer, behøver de ikke lenger passe på. Og så er det jo først da kampen begynner!

Så damer, kan dere komme med bedre forslag?

Anyone?

Haha, spørs jo helt hva slags forhold du har til onkelen din. Jeg skriver alltid bare sånn:
Ønsker dere alt godt i ekteskapet og i fremtiden, blablabla.

"Gid lykken måtte gro som gresset bak do" ( også tegner du en utedo...hihi... )

På de kortene vi fikk var det mye
-lykke til med kjærligheten og livet sammen
-ønsker dere et langt og lykkelig ekteskap
-ønsker dere en strålende dag og et langt og herlig ekteskap
 osv...

Durken skrev:
Haha, spørs jo helt hva slags forhold du har til onkelen din. Jeg skriver alltid bare sånn:
Ønsker dere alt godt i ekteskapet og i fremtiden, blablabla.

Min onkel er en skikkelig "player", men jeg er jo glad i ham uansett.
Vi har sporadisk kontakt nå, men etter min far døde da jeg var 15 var det han som tok vare på meg og passet på at kjærestene mine var "greie gutter".

Hadde vært morsomt å skrevet den med kirkeklokkene ja, men.... du bør kanskje forberede deg på noen reaksjoner på den emoticon

Jeg bruker å skrive "De beste ønsker for dagen og framtiden" o.l. Eller så kan man skrive sitater som; "Det finnes ingen perfekte mennesker, bare mennesker som er perfekte for hverandre" :)

Back
Topp