Hva skriver man i en barnehageoppsigelse?

*Labambie

Forumet er livet
Vi skal si opp, hva skriver vi?

Må en skrive oppsigelse pga det :p

Uansett sikkert nok og skrive " Vi ønsker og si opp barnehageplassen til "Ola nordmann"

Og signer med navnene deres.

Er ikke det enkelt og greit?

Aldri sagt opp en bhg plass før, mine har gått i samme bhg til de startet på skolen :p

Skrev noe lignende som det *utspyttaLaban* skrev, også skrev jeg at siste dag i barnehagen var ....... !

Navnet ditt                                                                                            Dato
Adresse
Postnr

Barnehagens navn
Adresse
Postnr

Oppsigelse av barnehageplass

Vi önsker med dette og skriftlig si opp vår  xx% barnehageplass vi har i barnehagensnavn barnehage. Vi sier opp plassen med virkning fra dato, og beregner siste dag i barnehagen til dato.

Önsker også og få takke for et godt sammarbeid den tiden barnetsnavn har gått i barnehagen, og takke for gode stunder.

Med vennlig hilsen Labambie

jeg skrev bare,,

OPPSIGELSE
Jeg sier herved opp barnehageplassen til min sønn bertulf...fra dato......

MVH
meg

Holder om du skriver noe i den duren som er oppgitt over her. Det viktigste er at barnehager får det skriftlig.

Det er mulig du må betale barnehageplass etter datoen du har sagt opp plassen fra, men det står vel i barnehagens vedtekter. Hos oss er det vanligvis 3 mnd oppsigelsestid.

Sa nettopp op sfo plassen til mitt barn, da måtte jeg fylle ut et skjema fra kommunens hjemmesider. Trodde det var det samme på bhg jeg da.

larviksjenta skrev:
Sa nettopp op sfo plassen til mitt barn, da måtte jeg fylle ut et skjema fra kommunens hjemmesider. Trodde det var det samme på bhg jeg da.

Kommer vel an på om bhg er privat eller kommunal. Er den kommunal, kan det godt hende de har et standardskjema.

Back
Topp