Hva skriver jeg i takke kort dåp?

Bobbla

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Hva skriver jeg i takke kortet for dåpen.

Med en gang tenkte jeg at det ble dumt å skrive takk for gaven, når han fikk mest penger, men penger er jo også gave.

Han fikk også gaver fra folk som ikke var i dåpen så må vel nå over dem også.

Jeg hadde tenkt å skrive " takk for at dere var med og gjore dåpsdagen min så minneverdig og tusen hjertelig takk for gaven. Klem fra lillemann. Mamma og pappa hilser også."
Hørtes det greit ut, eller burde jeg skrive mindre eller noe annet siden det ikke gjeller de som ikke var i dåpen?

Trenger tips.

Tusen takk for oppmerksomheten i anledning min dåp? Noe sånt kanskje? :p Vet ikke hva jeg skal skrive selv når den tid kommer..

Hva skriver jeg i takke kortet for dåpen.

Med en gang tenkte jeg at det ble dumt å skrive takk for gaven, når han fikk mest penger, men penger er jo også gave.

Han fikk også gaver fra folk som ikke var i dåpen så må vel nå over dem også.

Jeg hadde tenkt å skrive " takk for at dere var med og gjore dåpsdagen min så minneverdig og tusen hjertelig takk for gaven. Klem fra lillemann. Mamma og pappa hilser også."
Hørtes det greit ut, eller burde jeg skrive mindre eller noe annet siden det ikke gjeller de som ikke var i dåpen?

Trenger tips.
Synes det var flott skrevet, til de som ikke var i dåp ville jeg bare skrevet "takk for gaven jeg fikk til min dåp" for eksempel?

Må vel nevnes at jeg hadde tenkt å bestille sånn bilde kort der teksten er ferdig. Har elendig håndskrift og vil bruke kortest mulig tid på dette da jul også nærmer seg med storm skritt.

Vi skriver noe slikt som "Tusen takk for gaven! Ønsker dere en fredfull jul og et innholdsrikt nytt år." Det brukes som takkekort etter dåpen og til de vi har fått barselgaver av :) Samtidig kombinerer vi det med julekort, for de fleste sender vi julekort til også :)

Back
Topp