Hva skriver dere på takkekort

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Når det både er for barselgaver og gaver man får i dåp ? Orker ikke lage to takkekort, og de vi har fått barselgave av, og får dåpsgave av trenger ikke to takkekort :p

Tusen hjertelig takk for gaver og lykkeønskninger ved vår datters fødsel og dåp feks...

Vi droppa hele takkekortet sist... Er det noe man må/bør ha? Hvor vanlig er det?

Vi droppa hele takkekortet sist... Er det noe man må/bør ha? Hvor vanlig er det?
Vi hadde takkekort etter dåpen, men ikke etter fødsel. Takket bare personlig for fødselsgavene. :)

Her kommer vi ikke til å ha det. Takker heller hver og en for dåpsgave i selskapet. Har vært i flere dåps selskaper men aldri fått noe takkekort i etterkant selv.. virker ikke helt vanlig praksis blant de jeg omgås med i hvertfall :)

Liker å sende takkekort med bilde av lille så kommer til å lage takkekort for dåpsgaver.
Denne gangen har jeg bare takket for fødselsgavene (lagde takkekort også der med de første)..
Lager også invitasjoner til dåpen jeg da.. Er så koselig å få sånt i posten og nesten ingen som gjør det lenger, så jeg går litt mot strømmen på det;) :)
Forslag til tekst:
Tusen takk for oppmerksomheten (eller den fine gaven)!
Ville videre kanskje laget en forside med bilde av lille med fullt navn og fødselsdato, og kanskje bilde og dåpsdato på baksiden/ inni?
:)

Her blir det nok bare takkekort i forbindelse med dåpen. Regner med vi bare bestiller med bilde og ferdig tekst så vi bare trenger å skrive navn på konvoluttene :p

Vi har sendt ut takkekort for barselgavene vi har fått etter fødsel. "Tusen takk for den fine ..... Alma fikk da hun ble født. Hilsen .....

Vi sender også ut takkekort etter dåpen, og selvfølgelig invitasjon til dåpen.
Synes selv det er så koselig å få sånt i posten, så synes det er koselig å sende ut bilder av vesla til kjente og kjære!

Tror vi lander på å lage to versjoner, en for både barselgave og dåp, og en for bare barselgavene :) Er jo så koselig å få dele ut fine bilder av lille ❤️

Skrev bare tusen takk for gaven. Vi syntes det var gøy å lage kortene på nett. Også er vi jo fryktelig stolte av den lille puddingen vår <3

Back
Topp