Hva skriver dere på navnelappene?

Lille09

Glad i forumet
jeg har aldri hatt barnehage unge, så jeg vet ingenting[8D] 
Så hva skriver dere på navne lappene? bare navn og telefon nr? elleR? [8D]

Jepp [:)]

på de vi bestilte står det navn og tlf. Men nå skriver jeg kun navn i klærne hennes og på skoene.

Ta heilt navn og telefonnummer!![8D] Jobbe i barnehage og går mange ganga å lura på KÆM som heite akkurat DET te etternavn.. æ e dårlig på navn[8D] E jo vikara inn i bhg og, og det e vanseklig nok å lær fornavnan te ungan[8D]

Har etternavn og telefonnummer...
Nå har vi bestilt navstempel - der står det "familien... *etternavn*" også telefonnummer!

Skriver navnet hennes. Hu er den eneste i hele BHG som heter det [8D]

Hele navnet og tlf nummer. Kan være 10 Thea og Leander i samme barnehage. Så like greit å ha etternavnet med.

ORIGINAL: *FruM*

Nå har vi bestilt navstempel - der står det "familien... *etternavn*" også telefonnummer!

korr har du bestilt det? e det stort? Tenk at det bli vanskelig å bruk på mørke klær

Begge etternavnene og telefonnr.
Greiest med etternavn, med tanke på yngre søsken og arving.

ORIGINAL: tuppa86

ORIGINAL: *FruM*

korr har du bestilt det? e det stort? Tenk at det bli vanskelig å bruk på mørke klær

www.lillemille.dk
På mørke klær kan man jo stemple på merkelappen bare! [:)]

Fornavn og telefonnr. mitt...

Har og et sånt stempel med navn og telefonnr, men bruker det aldri... det tørker inn for hver gang, og er såpass stort at det kan være knotete å få det på merkelappen... Bruker mye tusj, klistrelapper, tag-its og strykemerker (bruker ei lita slettetang for å stryke de fast, funker helt supert, mye bedre enn strykjern[:D] )

ORIGINAL: Trultan

Skriver kun begge etternavnene + bilde logo. Pga evt arv!!

Back
Topp