mariferrari
Elsker forumet
Hvilke milepæler syns dere er viktige å huske på eller notere..... tenker i forhold til barnas.utvikling! Når begynte de å le, snu seg, krabbe osv....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Nikki*
har baby dagbok-fyller inn punktene.
gjorde samme med vic,skrevet ned så mye..... vet du hva jeg har glemt???
når hun sa mamma og papa for første gang,aner heller ikke hvem hun sa først. gadd ikke skrive det ned siden det ville jeg jo huske..
yeah right
ORIGINAL: IngiManathingi
Foreløbig ingenting. Må skjerpe meg!
ORIGINAL: *Prinsessa
Kjører samme stil som med store søster.
Skrev gjennom hele svangerskapet fra uke til uke, fødselen og ukene etterpå.
Viktig å få med litt av de store tingene og litt vanlig ting om hvordan det går i utviklinga og dagene. Første latter, smil. måltid og ellers hvordan det går.
Har en rosa linjebok til Linnea og en blå til Stian.
Så tegner og fargelegger jeg i kantene.
Viktige hendelser som første tann, første skritt, rulle på magen, første do besøk osv streker jeg under med rød farge. Så når jeg blar i boka og ser ei rød stripe, må jeg lese[:)]
Prøver å notere meg artige ting og kanksje noe som egentlig er "uviktig". men som er morro å lese igjen om 20 år[8D]
Jeg valgte å gjøre dette da jeg leste i den blå boka til mamma da hun gikk gravid med meg haha...
ORIGINAL: mariferrari
Men står alt inni der liksom? Har en sånn babyalbum vi også, men syns ikke at den får med alt liksom....
ORIGINAL: Smulan*
ORIGINAL: *Prinsessa
Kjører samme stil som med store søster.
Skrev gjennom hele svangerskapet fra uke til uke, fødselen og ukene etterpå.
Viktig å få med litt av de store tingene og litt vanlig ting om hvordan det går i utviklinga og dagene. Første latter, smil. måltid og ellers hvordan det går.
Har en rosa linjebok til Linnea og en blå til Stian.
Så tegner og fargelegger jeg i kantene.
Viktige hendelser som første tann, første skritt, rulle på magen, første do besøk osv streker jeg under med rød farge. Så når jeg blar i boka og ser ei rød stripe, må jeg lese[:)]
Prøver å notere meg artige ting og kanksje noe som egentlig er "uviktig". men som er morro å lese igjen om 20 år[8D]
Jeg valgte å gjøre dette da jeg leste i den blå boka til mamma da hun gikk gravid med meg haha...
ÅÅå så koselig!!