Hva skriver dere ned?

mariferrari

Elsker forumet
Hvilke milepæler syns dere er viktige å huske på eller notere..... tenker i forhold til barnas.utvikling! Når begynte de å le, snu seg, krabbe osv....

Jeg skriver i babyalbumet hans, der er det sånn til å fylle inn. Veldig greit å se tilbake på når vi får nr 2 og ikke husker noenting fra nr 1 [;)]

har også sånn babyalbum der ting står og vi bare skal fylle inn =)

har baby dagbok-fyller inn punktene.

gjorde samme med vic,skrevet ned så mye..... vet du hva jeg har glemt???
når hun sa mamma og papa for første gang,aner heller ikke hvem hun sa først. gadd ikke skrive det ned siden det ville jeg jo huske..
yeah right

Men står alt inni der liksom? Har en sånn babyalbum vi også, men syns ikke at den får med alt liksom....

ORIGINAL: *Nikki*

har baby dagbok-fyller inn punktene.

gjorde samme med vic,skrevet ned så mye..... vet du hva jeg har glemt???
når hun sa mamma og papa for første gang,aner heller ikke hvem hun sa først. gadd ikke skrive det ned siden det ville jeg jo huske..
yeah right

Å nei, så kjedelig...... men skjønner tankegangen, har allerede gått i den fellen.....

ORIGINAL: IngiManathingi

Foreløbig ingenting. Må skjerpe meg!

Samme her!!
Eneste jeg husker, er hvor gammel hun var når hun holdt flasken selv,
og når hun smilte.....[X(]

Kjører samme stil som med store søster.
Skrev gjennom hele svangerskapet fra uke til uke, fødselen og ukene etterpå.
Viktig å få med litt av de store tingene og litt vanlig ting om hvordan det går i utviklinga og dagene. Første latter, smil. måltid og ellers hvordan det går.
Har en rosa linjebok til Linnea og en blå til Stian.
Så tegner og fargelegger jeg i kantene.

Viktige hendelser som første tann, første skritt, rulle på magen, første do besøk osv streker jeg under med rød farge. Så når jeg blar i boka og ser ei rød stripe, må jeg lese[:)]
Prøver å notere meg artige ting og kanksje noe som egentlig er "uviktig". men som er morro å lese igjen om 20 år[8D]

Jeg valgte å gjøre dette da jeg leste i den blå boka til mamma da hun gikk gravid med meg haha...

D hørtes kjempekoselig ut Prinsessa! Jeg er så lite kreativ å dårlig på å skrive, så derfor kjøpte jeg album med punkter som skal fylles ut, hehe....

Lager scrapbook album for hver mnd, også har jeg sånn babybok til å fylle inn ting i.. Vært veldig sløv på å oppdatere de i det siste.. Kanskje på tide å gjøre det før jeg glemmer noe [&:]

ORIGINAL: mariferrari

Men står alt inni der liksom? Har en sånn babyalbum vi også, men syns ikke at den får med alt liksom....

Jeg bare skriver litt her og der hvis det er ting jeg vil ha med som ikke står der

ORIGINAL: *Prinsessa

Viktig å få med litt av de store tingene og litt vanlig ting om hvordan det går i utviklinga og dagene. Første latter, smil. måltid og ellers hvordan det går.

Viktige hendelser som første tann, første skritt, rulle på magen, første do besøk osv streker jeg under med rød farge. Så når jeg blar i boka og ser ei rød stripe, må jeg lese[:)]
Prøver å notere meg artige ting og kanksje noe som egentlig er "uviktig". men som er morro å lese igjen om 20 år[8D]

Jeg valgte å gjøre dette da jeg leste i den blå boka til mamma da hun gikk gravid med meg haha...

ÅÅå så koselig!!

skulle fått sånne ideer for 3mnd siden !!!!

eller 1år siden egentlig....

Jepp!! [:D] Kjøpte slik da jeg var gravid!! der står d om alt fra graviditet, fødsel, vekst, dåp +++ ALT!!! [;)]

ORIGINAL: mariferrari

den jeg hadde til vic var bedre..
men bruker de hvite sidene bak jeg.. der har jeg skrevet masse

Ja d kommer jeg også til å gjøre, bare redd jeg skal glemme noe "viktig" !

ORIGINAL: Smulan*

ORIGINAL: *Prinsessa

ÅÅå så koselig!!

Jeg har både sånn standar bok hvor ting står ferdig og album som jeg lager selv [:)]
I tillegg har jeg fylt i masse ekstra småting i den boka som ikke sto der, men som jeg
ville ha med [;)] Dette er jo til storesøster, men lillebror får samme... Bare synd jeg ikke
er like ivrig med kameraet nå [&:] Er andre gangen jeg får to tette og samme skjedde
sist *sukk* At man ikke lærer [>:]

Har laget en scrappebok siden hun ble til i januar 2010, skriver på en blokk hele måneden og setter det sammen og limer det inn i boka, til og med ultralyd bildene og  alle kortene hun fikk når hun ble født, og alt hun hadde på sykehuset. Skal lime inn kortene hun fikk til dåpen. Jeg skriver på en blokk hele måneden og skriver det over på et ark som jeg limer inn i boken. Fikk også en baby bok til dåpen, som jeg skal begynne å skrive i.

Back
Topp