Hva skriver dere i bursdagshilsen i avisen?

*blomsterpia*

Forumet er livet
Juli13-jentene
Hodet mitt står helt stille, trenger tips[:D]
 
Kjære fikk i oppgave å gjør det [:D]

"Dette året gikk fort!
Kasper og Sebastian er allerede 1 år gamle 9. juli.
Mamma (navn) og pappa (navn) gratulerer!"

Enkelt og litt kjedelig syns jeg menmen [:D]
 
Är nog inte så mycket till hjälp faktiskt, hade hjärnsläpp själv när jag skicka in våran så jag skrev bara nåt i stil med "Idag blir våran charmiga solstråle ett helt år. Dagen firas hos mormor o morfar. Grattis önskar mamma o pappa" Minns inte exakt hur jag skrev men var nåt i stil med det. Hade lite hjärnsläpp efter att Oliver hade varit vaken hela natten så var väl egentligen inte helt rätt tillfälle o skriva födelsedagshälsning egentligen :P
 
Det er ofte tekstbegrensing i avisene.. Så et tips kan være at man ikke skriver feks. hilsen tante anne, onkel per, bestemor, farmor, bestefar, men bruke samlebetegnelser : Hilser fra onkler, tanter og besteforeldre feks... I hvertfall der dere er mange.. [:)]

I Elma sin skal jeg skrive følgende:
Elma xxx xxx fyller 1 år lørdag 17. juli. Gratulerer så mye med dagen, solstråla vår! Klem fra mamma og pappa, storebror og storesøster.

Andre eksempler er feks:
Vil gratulere den kule, aktive og løgne storebroren min, xxxx, som fylte 6 år søndag xx. juli. Nå er det slutt på barnehagetiden i sammen. Kjempeglad i deg. Mange gode klemmer frå lillebror, pappa og mamma.
Gladjenta xxx xxx ble 1 år søndag 11. juli. Mamma, pappa og storesøstrene gratulerer med dagen som feires på Bardufoss.
 
Her skreiv me:
 
Min superdupre vetlebror
bli 1 år i dag!
 
(bilde)
 
Gratulera so mykje me dagen.
Me e kjempe gla i deg Oliver!
Stor bursdagsklem frå
Geir Marcus!
Mamma og pappa helsa og.
 
 
Og te Geir Marcus skreiv me:
 
Hipp hipp hurra!
 
(Bilde)
 
Verdens beste, kulaste og snillaste
storebror bli 5 år i dag.
Kjempe gla i deg Geir Marcus!
Stor bursdagsklem frå Oliver.
Mamma og Thomas helsa òg
 
ORIGINAL: Lehne

Det er ofte tekstbegrensing i avisene.. Så et tips kan være at man ikke skriver feks. hilsen tante anne, onkel per, bestemor, farmor, bestefar, men bruke samlebetegnelser : Hilser fra onkler, tanter og besteforeldre feks... I hvertfall der dere er mange.. [:)]

I Elma sin skal jeg skrive følgende:
Elma xxx xxx fyller 1 år lørdag 17. juli. Gratulerer så mye med dagen, solstråla vår! Klem fra mamma og pappa, storebror og storesøster.

Andre eksempler er feks:
Vil gratulere den kule, aktive og løgne storebroren min, xxxx, som fylte 6 år søndag xx. juli. Nå er det slutt på barnehagetiden i sammen. Kjempeglad i deg. Mange gode klemmer frå lillebror, pappa og mamma.
Gladjenta xxx xxx ble 1 år søndag 11. juli. Mamma, pappa og storesøstrene gratulerer med dagen som feires på Bardufoss.


Takk for gode tips! Og artig at Bardufoss var nevnt, vi bor der[:D]
 
ORIGINAL: *blomsterpia*

Takk for gode tips! Og artig at Bardufoss var nevnt, vi bor der[:D]


[8D]. Jeg hadde aldri trodd at du var nordlending [:D].
 
ORIGINAL: Aislin

ORIGINAL: *blomsterpia*

Takk for gode tips! Og artig at Bardufoss var nevnt, vi bor der[:D]


[8D]. Jeg hadde aldri trodd at du var nordlending [:D].


Sier du det[:D] Joda, vaskeekte nordlending[:D]
 
jeg skreiv! Gullgutten vår *Fult navn* fyller 1 år i dag og hele datoen hans. gratulerer med dagen! Vi elsker deg, klem og nuss fra mamma og pappa!
 
jeg leverte følgende:

http://www.minlp.no/vishilsen.php?gid=39489
 
ORIGINAL: *blomsterpia*

Sier du det[:D] Joda, vaskeekte nordlending[:D]


Skummelt [8D]. Sånn går det når man får alt for lang tid til å opparbeide seg et bilde basert på relativt sparsomt med opplysninger, tihihi! [;)]
 
ORIGINAL: Aislin

ORIGINAL: *blomsterpia*

Sier du det[:D] Joda, vaskeekte nordlending[:D]


Skummelt [8D]. Sånn går det når man får alt for lang tid til å opparbeide seg et bilde basert på relativt sparsomt med opplysninger, tihihi! [;)]


Hahaha, ja det er helt sant[:D]

Nå har jeg skrevet en liten tekst å sendt til lokalavisen vår og svigers sin: Hipp hipp hurra for den lille solstråla vår, Oda {fullt etternavn} som fyller 1 år i dag! Full fart hele dagen på mang en oppdagelsesferd, og snart tar du dine første skritt. I dag skal vi feire og kose oss masse på dagen din. Gratulerer så mye med dagen lille venn:) Klem fra mamma og pappa.
Verdens dårligste hilsen men men[:D]
 
Back
Topp