Hva skrive på takke-/julekort?

ta|ie

Elsker forumet
Ser det er flere som tar takkekortet (fra fødsel) og julekortet i ett.
Men hva skriver dere på kortet??

dyttehjelp :)
lurer litt på d samme,bare her skal jeg ta dåp å fødselstakkekort i ett tenkte jeg..

hei[:)]

Vi har laget kombinerte jule- og takkekort. bestilte doble kort på fotoknudsen.no som vi kunne ha flere bilder på, sånn at det ble både jul og litt annet. skrev: tusen takk for den fine gaven vi fikk da xxxxxx kom til verden. (avsnitt) God jul og godt nytt år. (avsnitt) juleklemmer fra..........
ikke så veldig spennende,men... [8D]

Vi har også kombinert takkekort og julekort.

Vi skrev enkelt og greit:

Tusen takk for gaven jeg fikk da jeg kom til verden.

Ønsker dere en riktig god jul og et godt nytt år.

Hilsen Simen

PS. Angrer litt i ettertid at jeg bare skrev hilsen, skulle hatt noe litt mer koselig følere jeg, men pytt pytt. Tror igrunn det bare er vi som henger oss opp i sånne små ting. Jeg vet hvertfall med meg selv at jeg aldri har stusset på noe folk har skrevet på julekort tidligere... hehe :)

Her blir det julekort med begge jentene på. På baksida kommer jeg til å takke for gaven fra de som gav fødselsgave. Kommer da til å skrive noe sånn som "takk for den fine kjolen/den fine boka jeg fikk i anledning min fødsel." Storesøster fikk og endel storesøstergaver. Dette må også takkes for.  

søstera mi gjorde det i fjor og skrev:

med ønsker om en hjertelig god jul
takker samtidig for gaven xxx og xxx fikk da de kom til verden[:)]

ORIGINAL: mammaV

Hilsen Simen

PS. Angrer litt i ettertid at jeg bare skrev hilsen, skulle hatt noe litt mer koselig følere jeg, men pytt pytt. Tror igrunn det bare er vi som henger oss opp i sånne små ting. Jeg vet hvertfall med meg selv at jeg aldri har stusset på noe folk har skrevet på julekort tidligere... hehe :)

på eldste sitt skrev eg  "nuss fra veslemøy"
det var det faktisk mange som la merke til og syns var søtt, så det blir muligens det denne gangen og[:D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

ORIGINAL: mammaV

Hilsen Simen

på eldste sitt skrev eg  "nuss fra veslemøy"
det var det faktisk mange som la merke til og syns var søtt, så det blir muligens det denne gangen og[:D]

Ja, angrer på at jeg ikke skrev noe i den duren.
Men sitter nå her med 50 kort, så er litt seint å gjøre noe med det... hehe. Får håpe de blir så bergtatt av den søte gutten det er bilde av, og ikke titter så nøye på det som står der [8D]

Min stor skrekk var at det skulle være skrivefeil på kortet, men det er det heldigvis ikke [:D]

Nå ble det bare julekort![8D]
Ble for liten plass på det fine kortet jeg hadde lagd til...
Men tenkte jeg skulle skrive bakpå[:)]

Back
Topp