Hva skrive i sms til mamma?

The hopefull

Flørter med forumet
Hun skal bli bestemor igjen. Har nå to barn fra før. Jeg er enebarn så kun meg...

Men hun er ikke typen til å hyle av glede for å si det pent. Så jeg trenger en god og forklarende måte å si det på til hun :)

Forklarende ? Altså, må du unnskylde deg for at du er gravid?Hehe. Kanskje ringe hennes istedenfor? Om det ikke er noen spesiell grunn til at du må forklare hvorfor hun skal bli bestemor så hadde jeg bare skrevet "jeg er gravid, suck it"..

Heheh, sånn ca hvertfall :D

Forklarende ? Altså, må du unnskylde deg for at du er gravid?Hehe. Kanskje ringe hennes istedenfor? Om det ikke er noen spesiell grunn til at du må forklare hvorfor hun skal bli bestemor så hadde jeg bare skrevet "jeg er gravid, suck it"..

Heheh, sånn ca hvertfall :D
Hehehe liker forklaringen. Ja hun er en fantastisk mor men hun mener at et til?!? Nei det går iallfall ikke !! Heh....

Hehehe liker forklaringen. Ja hun er en fantastisk mor men hun mener at et til?!? Nei det går iallfall ikke !! Heh....
Er du sikker på det?
Var sikker på et par ville si akkurat det når vi fortalte dem at tredjemann var på vei.
Gruet oss veldig til å fortelle, og ventet mye lengre enn på de første.
Vi tok veldig feil :)

Jeg hadde kanskje skrevet noe sånt som "vi venter et barn til og er veldig glade". Jeg ville nok helst ha ringt, men så kjenner jo ikke jeg moren din, da, og vet hvordan hun vil reagere. ;)

Hva med og ta et bilde der barna har med seg et smikke / tshorte / ul bilde.. Hurra, vi skal bli storesøsken? :) Et bilde sier mer enn 1000 ord :P

Jeg hadde kanskje skrevet noe sånt som "vi venter et barn til og er veldig glade". Jeg ville nok helst ha ringt, men så kjenner jo ikke jeg moren din, da, og vet hvordan hun vil reagere. ;)

Jeg stemmer for en løsning ala denne sms'en

Jeg ville skrevet noe sånt som "vi blir foreldre i *måned* og gleder oss veldig".

Æsj det er da ikke noe hu skal mene noe om :/:/
Om hu er ei fantastisk mor skal hu støtte datra si uansett hvilke valg hu tar og være glad på fine vegne!!

Lykke til :)

Du blir bestemor i *måned*, vi gleder oss veldig.

Sånn er moren min også. Vi har slitt med å bli gravide med nr to nå i snart 2 år og skal henvises til IVF brukte lang tid på å tørre å fortelle henne det. Når jeg sa at vi sleit med å få barn nr to så sa hun bare å skal dere ha flere.

Hun er veldig dømmende uten at hun egentlig mener eller vet det. Men tåler ikke å bli snakket til.

Usj slik er min mor og, skrev bare ***** skal bli storebror jeg :-P orka ikke ta det face to face eller ringe med den reaksjonen jeg visste kom

Jeg hadde heller ringt enn å sende en tekstmelding :)

Ups we did it again... 4 skal bli 5 i september. Vi gleder oss:)

Takk for svar !:) nei funnet ut at det blir sms for jeg takler ikke den reaksjonen IGJEN! Ser reaksjonen og dommen via sms, og total stillhet en stund. J har ikke jobb nå. Studerer men valgt feil linje, sånn sett passer d ikke men vi har nytt hus ny bil osv osv og lider ikke! Skulle gjerne hatt jobb nå men...
Så det er slike ting hun tenker på, og reaksjonene hennes kommer nok på mange måter ut feil.

Hun ELSKER barnebarna sine og gjør alt for de og meg. Alt! Men 3 barn? Er du gal? Hehe huff det er søren ikke lett...

Men spm er, si det før ultralyd om 2,5 uke, og få støtte om det nok en gang går dårlig, eller vente ....

Hva med og ta et bilde der barna har med seg et smikke / tshorte / ul bilde.. Hurra, vi skal bli storesøsken? :) Et bilde sier mer enn 1000 ord :P
Hehe kunne vært gøy å ta et bilde sv barna hvor de holder hvert sitt ark hvor det står "jeg blir...
Storesøster.... Storebror" hehehehe
Men 6 åringen her kan lese.. Da får hu vite det veldig voksen 6åring og de ønsker seg veldig en til begge to... Men vet ikke hva som er vanlig å si jeg? Altså når

Takk for svar !:) nei funnet ut at det blir sms for jeg takler ikke den reaksjonen IGJEN! Ser reaksjonen og dommen via sms, og total stillhet en stund. J har ikke jobb nå. Studerer men valgt feil linje, sånn sett passer d ikke men vi har nytt hus ny bil osv osv og lider ikke! Skulle gjerne hatt jobb nå men...
Så det er slike ting hun tenker på, og reaksjonene hennes kommer nok på mange måter ut feil.

Hun ELSKER barnebarna sine og gjør alt for de og meg. Alt! Men 3 barn? Er du gal? Hehe huff det er søren ikke lett...

Men spm er, si det før ultralyd om 2,5 uke, og få støtte om det nok en gang går dårlig, eller vente ....
Hvis du er usikker på om hun vil være støttende til en graviditet, vil hun da være til noe hjelp om det går dårlig? Tror at jeg ville ventet til etter ul i så fall...

Jeg fortalte det til mamma etter ul uke 8 denne gang, utover det var det bare en venninne som visste noe før vi var på Ul i uke 13. Da først ville vi dele det med svigersene og storesøster.

Back
Topp