Hva skjera??

*frufrustrert*

Flørter med forumet
Har ikke kommet inn på bv i hele dag...og når jeg kommer inn er jeg logget inn som guest-får ikke gjort noe!!?? Så da ble minipilla til *frufrustrert* enn så lenge..[;)]

har også sliti for å komme inn i dag så jeg har måttet gå den lange veien om min side og mine forum for å komme inn..

tidligere har jeg bare gått rett inn på forumsidene, men får nå opp passord greier og den gir meg ikke tillgang selv med riktig passord....snodig

Samme problemet her, sendte en pm til administrator 1 og de skulle prøve å fikse det så fort som mulig. I mellomtiden logger jeg inn via ny innlegg nede på forsiden.

Fikk logget inn via mine sider, men da stod jeg fortsatt som guest..[:'(] Blir jo desperat av mindre..[8D]

ORIGINAL: Annask

har også sliti for å komme inn i dag så jeg har måttet gå den lange veien om min side og mine forum for å komme inn..

tidligere har jeg bare gått rett inn på forumsidene, men får nå opp passord greier og den gir meg ikke tillgang selv med riktig passord....snodig

samme her

jeg har det også sånn, kommer ikke inn den vanlige veien.... må søke opp babyverden på kvasir, og gå ned til det står babyverden forum, og da kommer jeg automatisk inn med nicket mitt...[8|]
har vært sånn i flere mnd nå! merkelige greier..

Back
Topp