Hva skjer??

Gjørdis

Glad i forumet
Hadde en MA for 2 1/2 mnd siden.
Har nå begynt å gå til akupunktur og fotsoneterapi for å forbedre mine sjangser til å bli gravid, og beholde fosteret.
Har hatt to behandlinger, og har god tro på alternativ medisin.

I de siste dagene har jeg vært veldig stinn og øm i magen, og da jeg sto opp i dag hadde jeg skikkelig menssmerter, men ingen blødning. Nå er jeg"bare" stinn og øm i magen, veldig oppblåst. Er på dag 18 nå.
På fredag da jeg vasket badet, ble jeg putselig veldig svimmel og måtte sette meg ned for å ikke besvime.

Er det non av dere som kjenner igjen symptomene?
Lurer på om det kan være en bivirkning av behandlingen jeg får??

Håper på masse kloke svar fra dere flotte jenter

Hei,
Jeg har ingen svar på ditt spm. Men lurer på hva forkortelsen MA står for?
Jeg dytter litt slik at andre vakkre sjeler her inne kan hjelpe deg...

ORIGINAL: IVFProver84

Hei,

MA står for Missd Abortion. Altså abort der fostert blir værende i magen og man må inn til utskraping.

Kan vel sikkert væra fleire grunnar til smertene, men kanskje da kan væra el smerter? Kan ikkje tenka meg at ein får nåke særlig bivirkningar av sånn behandling. Har og veldig tru på alternativ behandling [:)] Håpa da gjere underverker for deg[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Kan vel sikkert væra fleire grunnar til smertene, men kanskje da kan væra el smerter? Kan ikkje tenka meg at ein får nåke særlig bivirkningar av sånn behandling. Har og veldig tru på alternativ behandling [:)] Håpa da gjere underverker for deg[:)]

Da har jeg hatt EL i over 1 uke[8|]

Jeg er sikkert bltt litt rar nå etter alt som har skjedd i forbindelsen me MAèn, men jeg går rundt å tenker på om det kan være festesmerter(at vi skal klare å bli gravid på egen hånd). Sjøl om det ikke er tilfellet, så har den tanken slått meg flere gang i løpet av de siste dagene[8|]

ORIGINAL: Gjørdis

ORIGINAL: vestlandsjento

Da har jeg hatt EL i over 1 uke[8|]

Jeg er sikkert bltt litt rar nå etter alt som har skjedd i forbindelsen me MAèn, men jeg går rundt å tenker på om det kan være festesmerter(at vi skal klare å bli gravid på egen hånd). Sjøl om det ikke er tilfellet, så har den tanken slått meg flere gang i løpet av de siste dagene[8|]

Visst ikkje da er absolutt sikkert at da er umulig, så er det jo faktisk mulig[;)]

Hadde jo vore heilt fantastisk visst da er tilfellet! [:)]

ORIGINAL: Gjørdis

ORIGINAL: IVFProver84

Hei,

MA står for Missd Abortion. Altså abort der fostert blir værende i magen og man må inn til utskraping.

Tusen takk for svaret.. Håper det er en spire der da[:)][:)] 

Back
Topp