Hva skjer???

x1x*Lille Snodig*

Betatt av forumet
Hei Igår etter sex hadde jeg noen dråper med bødninger, og dette var fra morran av. Det var ikke mye(som skrevet tidligere)
Idag stod sambo og jeg opp halv 7 for å dra på jakt. vi gikk i 2 timer i skauen, noe jeg veldig sjelden gjør he he.
Da vi kom hjem sovnet vi og jeg stod opp igjen ved tre tiden. Ved halv 5 tiden hadde jeg begyn å blø, syntes det kom mye da, men det var ikke sånn at du kunne tørke og tørke med papir. To tørk også var det minimalt igjen. Var på do igjen nå og da var det nesten ikke kommet noe. Er så vannvittig lei meg. Er dette TR eller noe annet. Det er 7 dager siden jeg skulle hatt TR, men jeg har hatt så mange symptomer på at jeg var gravid?
Kan det skje at man blør litt innimellom selv om man er gravid? det var helt friskt det som kom. Jeg håper vel for mye nå, men klarer ikke å la vær....[:(][:)]
Begynte å hylgrine så sambo var skikkelig redd for meg og føler meg vel litt dum, kommer alltid en ny sjanse liksom men jeg trodde virkelig at jeg hadde vært en liten hubel nå som en liten en akkurat hadde flyttet inn i.[:(]

Trenger en holdefastklem jeg[:)]

Holdefastklem fra meg

Det er visst ganske vanlig at en kan blø litt selv om en er gravid, så ikke bli redd!! Du vil nok finne ut om det er TR i løpet av kort tid, såfall... Men håper ikke det er det!! Det går nok bra, det er jeg sikker på!

Holdefastklem til deg, som er så god å gi masse holdefastklemmer til oss andre!!

Back
Topp