hva skjer?

Mija84

Forelsket i forumet
Jeg fikk svar på hcgprøven min i går, det var stigning og alt var bra, men nå ringte de nettopp fra gyn og vil ha meg inn til ul neste torsdag for å se om alt er som det skal. Huff. Nå ble jeg visst litt sjelven lell.[&:]

Hmm, ikke sikkert det er noe av den grunn da, du kan jo ringe fastlegen din og høre.. ?

Ja, jeg ble litt satt ut så jeg fikk ikke spurt så mye da, pluss at jeg har to som sprang rundt og danset til Alexander Rybak på full guffe. [8|] Men hun jeg snakket med i går sa jo at alt var bra? Skjønner ingenting jeg nå...

Bedre å ta en telefon tilbake å høre om hvorfor, enn å gå å lure på hva det er [:)]

Kanskje de mistenker tvillinger for alt du vet?

Lykke til [:)]

Prøver, men har ikke kommet gjennom enda. Så nå har jeg støvsugd og vasket litt klær før jeg prøver igjen... Skal gi beskjed når jeg vet noe [8|]

Nå har jeg fått snakket med de! Alt er bra, ingen grunn til bekymring! [:)][:)][:)] Hun sa det er vanlig at de tar en ul etter de har tatt blodprøver for å se at fosteret vokser. Så da kan jeg bare glede meg! Hehe

Og nå for storebror som sitter og maser.... [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)] (21 stk for min lille gutt med tellemani og munn diare)

Back
Topp