Hva skjer???????

mamma84

Glad i forumet
Får hele tiden beskjed om at serveren til babyverden er nede. Så venter jeg noen minutter og da går det. Blir litt slitsomt å være her inne når det er sånn!!

Noen som skjønner hva det er, eller som får samme beskjed?

Ja har fått mange slike beskjeder siste halvtimen! Fryktelig irriterende! Men det er serveren til babyverden som ikke er helt frisk idag (kanskje den er gravid?), så vi må bare smøre oss med tålmodighet tror jeg!

Jeg har også slitt med det en del i det siste!!Utrolig irriterende, men jeg vet ikke hvorfor det skjer [8|]

Ja, det er den siste timen - halvtimen jeg har hatt det sånn. Var det i går kveld også!!!!

UFF, ja sikkert gravid... HE HE....[:D]

Ja... ERROR bla, bla bla.....

Akkurat det det er.... IRRITERENDE.

Har ikke tålmodighet til sånt jeg, eller så har jeg noen hormoner som styrer humøret[:D][:D][:D]

Har vert sånn her også.. Er nok bare litt gravid eller noe den serveren.. eller evt.. litt premenstruell[8D]

[:D][:D][:D]

ORIGINAL: toveli6

HAHAHA. Babyverden har fått mensen......!!
Kan ikke tulle sånn med oss som er en STOR GJENG HORMONFULLE DAMER.......[:o] hi hi

Ha ha ha, morsomt! Syntes serveren er tøff som kødder med alle hormonene som er i sving her! Men kanskje serveren er litt lei seg for at tante rød kom i dag! Vi må vise vår sympati slik vi gjør med alle andre her inne!

Æ fikk også samme meldinga. Fikk nesten panikk[;)]... heh,heh...så avhengiv e æ blitt. vi e bra ivrig å bruke d her. d e bare så deilig!!![:D]

Back
Topp