Hva skjer?

Knøttet79

Forelsket i forumet
Hei (Tror dette innlegget havnet feil først)
Jeg testet veldig svakt positivt på søndag og litt sterkere positivt på mandag [:)]. I dag er testen nesten helt negativ [:(]. Hva kan dette skyldes? Testet med morgenurin alle gangene, men kan urinen allikevel ikke ha vært konsentrert nok. Eller er det en tidlig spontanabort på gang (har ikm i dag)
Noen som har vært borti dette og kan svare meg?

Vil så gjerne være gravid, men begynner å miste håpet nå [&o]
 
vet ikke grunn til dette...men en SA høres unaturlig ut da hcg-et blir i kroppen ei stund....en testen viser SJELDEN\ALDRI positiv uten at du er gravid, men kan derimot vise negativ viss du er det!!lykke til![:D]klem
 
Legen sa til meg at en pos graviditetstest er som "bænkers"... Men hadde jeg vært deg hadde jeg kontaktet legen, og fått time så raskt som mulig! Hcg forsvinner jo ikke ut av blodet med en gang heller... Jeg hadde en SA og testet pos 5 uker etter det... Så det sitter en stund i kroppen.

Lykke til da...[:)]
 
Ikke for å drepe noen gleder her nå, men veninnen min fikk positiv graviditets test og etter ett par dager var den negativ. Da hun gikk til legen fikk hun beskjed om at hun hadde hatt en sa..[:(]
 
Takk for svar jenter.
Jeg har nok ikke hatt noen sa ennå iom at jeg ikke har blødd noen ting siden forrige mens. Men er forberedt på at den kan komme iom at det ikke slo ut noe på hcg'en i dag. Kommer til å vente noen dager. Se om jeg begynner å blø eller om testen blir positiv igjen. Er kroppen fortsatt like difus da bestiller jeg legetime.
Høres ut som jeg tar lett på dette kanskje, men saken er at jeg er helt på siden av meg selv i dag. Tar lett til tårene og har ikke matlyst. Alle symtomene jeg har hatt den siste uken er jo her fremdeles, men tør ikke lenger stole på de. Vil bare at kroppen min skal gi meg et svar på om den er gravid eller ikke.[:o]
 
Kan du ikke ta flere tester da? Det siste kan jo ha vært feil?
 
Ja, kan du ta en test i morgen eller noe for sikkerhets skyld..

Håper alt går din vei, og lykke til[:)]
 
Tok to tester i dag tidlig - de viste det samme. Venter noen dager å ser hva som skjer. (vel - vel, blir vel ny test i morgen tidlig kjenner jeg meg selv rett)
 
Takk! Hjelper masse bare med de gode ordene fra dere!
 
Vi prøvere burde hatt en lapp i panna der det stod; "stengt grunnet ombygging" e.l [;)]
Håper du får en posiitiv test i morgen, da!!Krysser fingrene for deg [:)]
 
Ikke dumt[:D] Men så er det jo det at ingen skal vite det da. Slitsomt å holde masken for alle og enhver. Stakkars mannen min han får jo alt - sinne, tårer, frustrasjon + en del gledesutbrudd også da, men de er vel ikke noe å si stakkar for. Han prøvde forøvrig å gi meg forbud for sånn sider som dette i sta. Sa at jeg fikk sikkert ikke noe godt ut av å bare skrive med jenter proppfulle med hormoner - men jeg får masse ut av det. dessuten har jeg vel ikke rent lite hormoner selv.

Takk for fingerkryssing - bare si ifa jeg krysser tilbake
 
Jeg har faktisk prestert å fortelle til ganske mange at vi prøver jeg...Er ikke så veldig flink til å holde kjeft [:)] Jeg har tatt to tester etter at jeg var ferdig med mensen på fredag- håper kanskje litt vel mye... Men egentlig er vi ganske avslappa i forhold til hele prosjektet- vi "krampeprøver" ikke, har bare slutta med pilla, men jeg håper som sagt....
Hvilken pp er dere i?
 
Er bare i 2.pp. Har egentlig tatt det ganske med ro her også. Jeg har bare fulgt litt med på tempen for å få oversikt over når jeg har el. Men etter testingen på søndag tok det altså litt av i følelseslivet mitt. Ble litt mye. Først usikkerhert, så glede også veldig masse usikkerhet igjen. Har dere prøvd lenge eller?
 
slutta med pilla 1.mai, så da er det vel 4 pp. Håper det klaffer denne gangen for samboeren min skal mest sannsynlig gjennom en større operasjon i høst [:(]
 
Da skal jeg krysse fingrene for at det klaffer for deg. Ser vi er like gamle. Fin alder å få barn i det her. Jeg slutta med piller i mars, men begynte ikke prøvingen før juni (brukte kondom en stund)

Masse lykke til. Håper vi begge to er gravide[:)]
 
Lykke til du også!
Fortsatt ingen blødninger her så jeg håper fortsatt!
 
[:o] krysser fingrene eg også!!!
 
Hei igjen!
Hvordan går det...? Har du tatt flere tester???

Klem
 
Begynte å blø i dag så da er nok håpet ute. Litt trist i dag [:(]- selv om jeg var forberedt. Men, men får håpe det ikke går så lang tid før den sitter igjen.

Vet jo ikke om dette var en sa og litt usikker på hvordan kroppen vil reagere. Men håper på el veldig snart - så jeg kan prøve igjen. Blir jo bare mer og mer babysyk jeg........
 
Back
Topp