Hva skjer??

jente80

Forelsket i forumet
I går på ruge dag 7 forandret utfloden seg fra å være blenda hvit til litt gul aktig(sorry detaljer)Jeg syntes jeg kunne se litt rosa skjer i det og.Hva skjer???
Kan vel ikke få mensen på rugedag 8.......

Blir så bekymret!

kommer ann på, jeg fikksånne detaljer ganske tidlig, men nå skal de sies at jeg har en veldig kraftig mensen som pløyer gjennom det meste. Men fortsett og krysse fingrene [:D]
Jeg ser du har vært i Danmark? Hvordan er priser og leger der i forhold til her?

Hei fano. Jeg var i danmark ja, betalte 25 tusen for et forsøk.Men på nordica var legene og folka kjempe koselig.De tok så godt vare på meg.
På riksen var det ræva vist en skal sammenligne..

Jeg vil ikke ha mensen nå....Har ikke hatt noe mer antydning til rosa skjær på papiret.De siste dagene har jeg og hatt litt løs mage.Det hadde jeg sist kan jeg var graid.Men tør ikke tenke på det..

Hadde det ikkje sjølv, men har hørt at mange opplever at progesteronkremen kommer ut av og til, med litt farge. Og at den får litt rosaskjær i seg kommer nok av irriterte slimhinner. Er vel litt tidlig for mensen vel[;)] Eller kanskje det er festeblødning? 

Håper alt går bra og at det bare er kroppen som tilpasser sæi eller noe[:)]

ORIGINAL: lillesimone

Håper alt går bra og at det bare er kroppen som tilpasser sæi eller noe[:)]

Takk for svar..Sorry detaljer men utfloden er helt hvit nå[:)]Jeg ønsker så at det skal gå denne gangen.Har ikke hatt noen særlige symptomer,utenom på dag 5 ble jeg så kvalm på kvelden at jeg måtte spy.

ORIGINAL: jente80

Takk for svar..Sorry detaljer men utfloden er helt hvit nå[:)]Jeg ønsker så at det skal gå denne gangen.Har ikke hatt noen særlige symptomer,utenom på dag 5 ble jeg så kvalm på kvelden at jeg måtte spy.

Krysser fingre og tær for en positiv test om en ukes tid.

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: * Bobbo *

ORIGINAL: jente80

Krysser fingre og tær for en positiv test om en ukes tid.

sign

Takk jenter[:)]
Har sååååååå lyst og teste snart.............Men er livredd for å begynne og teste,da vet en at det nærmer seg slutten på rugingen.Og enten blir en glad eller lei seg..

Jeg har aldri fått en pos g test,så aner ikke åssen det er.Jeg forbinder kun dårlige minner med test-negativ...
Vil ha POSITIV nå.

Håper sånn for deg jente80!! Har jo hendt de som har testet positivt har fått en tidlig liten antydning til blødning om jeg ikke husker feil... Er så enig med deg, Danmark er et supert sted å lage barn. [;)][:D]

Lykke lykke til!!

Back
Topp