HVA SKJER????

elis

Elsker forumet
Linus har sovet ute i tre timer, det må være ny rekord.
Har visst ikke tenkt å våkne enda heller.
Etter et par dager med dårlig soving på dagtid pga sykdom, er det jo litt deilig og. Han er jo feberfri idag foreløpig, så han er vel bare sliten etter lite søvn.
Meeen, så klarer jo teite meg å bli litt urolig pga det også, siden vi starta dagen med neseblod er jeg litt på tuppa tror jeg.....tror eg begynner å bli skikkelig hønemor, må skjerpe meg asså[8|]

Så deilig at han sover så lenge da. Han har sikkert masse søvn å ta igjen når han sover så masse  nå. [:)]
Det er jo bare å kikke litt nedi vogna å se om han har det bra nedi der, uten å vekke han, hvis du er litt urolig.
Bruker ofte å se til Maja Lovise hvis hun sover lenger enn normalt.[;)][:D]

Jeg har fått beskjed av HS at de tar igjen søvn hvis de har mistet søvn i dagene før. Så det er sikkert det han driver med[;)]

ORIGINAL: dynnna

Så deilig at han sover så lenge da. Han har sikkert masse søvn å ta igjen når han sover så masse  nå. [:)]
Det er jo bare å kikke litt nedi vogna å se om han har det bra nedi der, uten å vekke han, hvis du er litt urolig.
Bruker ofte å se til Maja Lovise hvis hun sover lenger enn normalt.[;)][:D]

samme her!

ORIGINAL: mummy26

Kjenner meg så igjen i det du skriver. Sover de for lite blir jeg bekymret, og når de først sover lenge så blir jeg bekymret da også, hehe...
Men det er sikkert som fru oreo sier, at de tar det igjen..

Signerer!! Er alltid noe å bekymre seg over..men som regel har vi jo ikke noe grunn til å være bekymret! Så bra Linus har vært feberfri idag. Håper det er over nå da![:)]

Back
Topp