Hva skjer??

Ferraribabe

Forumet er livet
Nå våknet Emily og har sovet siden halv 19, og når jeg henter henne opp av sengen nå så er hun kokvarm, tar tempen på henne og den er 39,1. Bare på litt over 2 timer nå og hun er 2 grader varmere enn da hun la seg.
Uff vurdere poliklinikken nå jeg, er redd hun kanskje kan ha fått nerebekkenbetennlese omigjen.

Ta en telefon du! Ikke noe godt å bekymre seg [&:]

Prøvde å ringe poliklinikken/barneklinikken, men de tar ikke telefonen på kveldstid, må møte opp direkte, ringer jeg legevakten så sier de gi henne en stikkpille og se om feberen synker.

Almenntilstanden hennes er ganske grei, ikke så slapp som sist.

det går nok bra, *god bedringsklem*

Har du gitt paracet? I så fall-har den funka? Hvis den har det tror jeg at jeg ville sett det an til i morra og så evnt ringt poliklinikken hvis ho fortsatt er varm. Lykke til [:)]

ORIGINAL: kosejenta

ORIGINAL: FjerneErna

Har du gitt paracet? I så fall-har den funka? Hvis den har det tror jeg at jeg ville sett det an til i morra og så evnt ringt poliklinikken hvis ho fortsatt er varm. Lykke til [:)]

enig i dinna eg.

Allmenntilstanden er viktig. Med tanke på forhistoria med nyrebekkenbetennelse, ville eg nok tatt en telefon til poliklinikken imårra om ho fortsatt har feber. Det kan jo vere en begynnande urinveisinfeksjon kanskje?

Signerer dette jeg også!![;)]

gu så ekkelt.nancy og er helt slapp og har vært våken i natt....kanskje hun ble smittet av joakim?eller en tann eller noe?
har ikke tatt temp enda, tenkte å gjøre det etterpå. hun har bare ville ha puppen i munnen og ingenting annet.ikke mat eller noe....stakkers små[:(][:(][:(]

I dag tidlig var den nede i 38,8 formen er helt fin, men matlysten er ikke på topp. Skal ta tempen på nytt igjen nå når hun våkner, så få vi se.
Blir bekymret når hun plutselig har høy feber etter å ha sovet noen timer.

Back
Topp