hva skjer?

Sigrid

Andre møte med forumet
Har hatt modningsrier siden klokken 21 igår kveld. De tok ordentlig tak i rygg og lår. Trodde virkelig det var noe på¨gang da de kom med 15-10 minutters mellomrom og lignet veldig min første fødsel!nå har de derimot dabbet av. Var inne for sjekk i og med samboer var så spent på om det kunne være noe, jordmor sa det var 2cm åpning men livmorhalsen var ikke helt avkortet enda. Flere som har hatt samme? også har riene tatt seg opp senere iløpet av de nærmeste dagene?
 
Jeg fikk masrier rier uten effekt vonde dro inn på sjekk hadde 3cm lørdagen hadde startet 0430 på morgenen prøvde alt med å slappe av da men er ikke lett når de kom med 8min mellomrom av å til 4 så 2min mellom ble helt utslitt så dro dit på kvelde for sjekk igjen hadde ikke endret seg så sa jordmor at jeg kunne få sovecocktail for at jeg sku få sove og få slappet av litt. Funket bra for våknet opp søndag morgen litt før 7 fikk 2 rier som var annerledes og da sjekket hun åpningen var 7cm åpning og klokken 8 var ho ute. Anbefaler å kontakte føden hvis du er sliten for kroppen kommer ikke videre uten hvile :)
 
Back
Topp